וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטאר: קריסטן סטיוארט בהריון

שירות וואלה! סלבס

5.8.2012 / 14:25

צהובון הסטאר מדווח כי הכוכבת הבוגדנית בהריון. אתרים אחרים מדווחים כי היא שבורת לב, מסרבת להתקלח ולא מפסיקה לבכות מאז שהפרשה נחשפה. וואלה! סלבס ג'יפנית

לידיעת הגולשים רוברט פטינסון ורופרט סנדרס: החברה/מאהבת שלכם, קריסטן סטיוארט, נמצאת ככל הנראה, בשלבי ההריון הראשונים. ולא, היא עדיין לא יודעת מי האבא. יש ניחושים?

צהובון הסטאר מדווח, כי הכוכבת שרק לאחרונה פורסם כי בגדה בבן זוגה, חוששת מאד מאחר והמחזור החודשי שלה מאחר בכמה ימים. "קריסטן מודאגת", סיפר חבר 'אוהב' של הכוכבת, "המחזור שלה מאחר". אה כן, אם זה לא מספיק, קריסטן לא יודעת מי האב, מאחר וכאמור היא שכבה עם שני גברים שונים בו זמנית. אופסי.

קריסטן סטיוארט כוכבת דמדומים בקומיק-קון. AP
מחופפת, אבל לא חופפת? קריסטן/AP

בנוסף, מדווחים אתרי רכילות נוספים כי אחת הנשים הכי שנואות היום בהוליווד, לא מצליחה להתאושש מהפרשה וכי מאז הפרידה היא מתחבאת בביתו של המפיק ג'ובאני אניילי וחוששת לעתיד הזוגיות שלה עם פטינסון.

"היא מתנהגת כמו נערת טיפשעשרה שבורת לב", סיפר מקורב לשחקנית, "היא בוכה בלי הפסקה ולא מתקשרת עם הסביבה. היא באמת אוהבת את רוב והיא מבועתת מהמחשבה שהיא איבדה אותו לנצח".

רוברט פטינסון , קירסטין סטיוארט. Jason Merritt, GettyImages
תתקלחי, יא מסריחה. רוברט וקריסטן/GettyImages, Jason Merritt

הנשמות הטובות שמקורבות לשחקנית ממשיכים ללרלר ומוסיפים כי אם לא די בכך שהיא בוכה כמו משוגעת, היא גם לא ממש ראתה מים זורמים מעל לראשה בימים האחרונים, או במילים אחרות: היא מסריחה ולא מתקלחת.

"קריסטן לא חפפה את שיערה בימים האחרונים", סיפר מקור, "היא מסתובבת כל היום במכנסיים קצרים ואוכלת גלידה. היא רוצה להאמין שהיא מסוגלת לזכות בליבו של רוב בחזרה אבל היא יודעת שזה לא אפשרי". לא כיף.

לאות הזדהות, וואלה! סלבס לא התקלחה כבר חודשיים ולא מפסיקה לאכול גלידה. חברת אמת או לא?

מי ההוליוודית שמנחמת את רוברט?

מקורבים חוששים למצבו של רוברט פטנסון

מה דעתכם על הפרשה? בואו לרכל על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully