וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט פטינסון מתנחם בזרועותיה של ריס ווית'רספון

שירות וואלה! סלבס

1.8.2012 / 16:46

אתם יכולים להירגע, לא מדובר ברומן חדש. הכוכב שבור הלב מצא מסתור באחוזה המפוארת של חברתו הטובה, מאז שליבו נשבר בשבוע שעבר. וואלה! סלבס מציעה את הכתף שלה

צפירת הרגעה לכל מעריצות רוברט פטינסון: אם גם אתן חששתן, ממש כמו וואלה! סלבס למצבו של הכוכב ההורס, אתן יכולות להירגע, יש מי שמטפלת בו ומנחמת אותו. קוראים לה ריס ווית'רספון.

למי שעוקב אחר הפרשה שמסעירה את הוליווד - הבגידה של קירסטין סטיוארט ברוברט המסכן - וודאי שם לב כי מאז חשיפת הבגידה, נעלמו עקבותיו של השחקן החתיך, שביטל השתתפותו באירוע מתוקשר שנקבע לאתמול (ג').

רוברט פטינסון. Kevin Winter, GettyImages
אחי, לאן נעלמת? רוברט/GettyImages, Kevin Winter

עכשיו אתם יכולים להסיר דאגה מליבכם. אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים כי חבריו של פטינסון, אלו שרק לאחרונה ממש דאגו למצבו, מלרלרים כי הכוכב שבור הלב מצא נחמה בזרועותיה של וויתרס'פון, או יותר נכון באחוזה המפוארת שלה שבקליפורניה.

עוד מספרים המקורבים כי מאז פרסום הפרשה סטיוארט מנסה ליצור קשר עם רוברט בכל דרך אפשרית, אך ללא הצלחה וכי השחקן הנבגד עדיין לא החליט מה לעשות בנידון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשר אלפטוני. ריס ורוברט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, וויתרס'פון ופטינסון הכירו על סט הצילומים של הסרט "מים לפילים", שם שיחקו זוג נאהבים. אך אל חשש, וויתרס'פון נשואה באושר ונמצאת בחודשי הריון מתקדמים והקשר בין השניים הוא אפלטוני לחלוטין.

וואלה! סלבס רצתה להתחבא פעם בבית של פיסטוק, אבל היא יותר בקטע של גרעינים שחורים.

אחרי הבגידה: קירסטין מתנצלת

רוברט צריך לסלוח לקירסטין? פה לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully