וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין אמריקאי: קים קרדשיאן מתכננת להיפרד מקניה ווסט

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

15.7.2012 / 16:18

מקורבים לכוכבת סיפרו לצהובון אמריקאי שבעקבות הרומן עם ווסט, קרדשיאן סובלת ממצבי רוח קיצוניים, פסוריאזיס ועצבים רופפים. לא תאמינו מה הסיבה. וואלה! סלבס זונת פרסום

מתברר שלא כל הנוצץ זהב. יתכן מאד שהזוגיות הפוטוגנית של קים קרדשיאן וקניה ווסט תגיע בקרוב לסיומה הטראגי, למרות האהבה הרבה של השניים האחד לשנייה.

מקורבים לכוכבת הריאליטי סיפרו לצהובון האמריקאי, OK, שקרדשיאן לא יכולה יותר להתמודד עם העובדה שמאז שהחל הרומן שלה עם קניה, ירדו נתוני הפופולריות שלה באופן קיצוני. "הסיוט הכי גדול של קים הוא להישכח ולהיות לא רלוונטית", מספר מקורב לכוכבת, "יש לה גוגל אלרט על המחשב הנייד, הטלפון הסלולארי והאייפאד, אם נתוני החיפושים על שמה יורדים ממה שהיא התרגלה, היא מתעצבנת מאד".

קים קרדשיאן, קנייה ווסט. GettyImages
מכוונת גבוה. קרדשיאן ווסט/GettyImages

מקורות נוספים סיפרו לצהובון שקרדשיאן כל כך מכורה לפרסום, עד שאפילו מצבה הבריאותי התדרדר בעקבות הנתונים החדשים: "קים סובלת ממקרה חמור של פסוריאזיס, עצבים, התפרצויות זעם ועוד. בהתחלה אפילו קניה לא ידע איך להתמודד עם זה".

לפי הצהובון, הזוגיות עם קניה היתה חלק ממסע יחסי ציבור שהפעילה משפחת קרדשיאן לאחר הגירושים מקריס האמפריס בשנה שעברה. לאחר ההודעה על הגירושים, ערך המותג נפגע וקים היתה חייבת למצוא לעצמה זוגיות שתמשוך אליה שוב את קהל המעריצים. לא מעט תקוות נתלו על הרומן עם ווסט, אשר כאמור אכזב.

קים קרדשיאן, ספטמבר 2011. David Livingston, GettyImages
זונת פרסום?/GettyImages, David Livingston

עוד מוסיף הצהובון, לאחרונה קניה הבחין בהתפרצויות ההולכות וגוברות של קרדשיאן ולחץ עליה לספר לו את האמת, כאשר נשברה וסיפרה לו את האמת על הדאגות שלה, הראפר החתיך נעלב עד עמקי נשמתו. עוד מוסיף המקור כי יתכן מאוד שקרדשיאן תיפרד מווסט למרות האהבה הרבה של שניהם וקים תיאלץ למצוא לעצמה כוכב הוליוודי שיגרום לנתוניה במנועי החיפוש לעלות.

וואלה! סלבס נפרדה מבן זוגה האחרון לאחר שהוא לא הסכים להזכיר אותה בכתבה שקיבל במגזין של בית האבות בו הוא מתגורר.


מעריציה של ביונסה זועמים על החברות עם קים קרדשיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully