וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריציה של ביונסה זועמים על החברות עם קים קרדשיאן

שירות וואלה! סלבס

27.6.2012 / 9:36

קרדשיאן וביונסה צולמו יחדיו בהופעה של בני זוגן, מה שהצליח להרתיח את המעריצים של הזמרת ההורסת. מקורב: "מוזר, ביונסה אף פעם לא אהבה את קים". וואלה סלבס צ'ילבה

לפי מקורבים לביונסה נואלס, היא אף פעם לא אהבה את קים קרדשיאן, "מבחינתה מדובר בכוכבת ריאליטי שעשתה מיליונים בלי שום כישרון ברור", סיפר מקורב לזמרת. אך מתברר שמשהו השתנה ביחס של ביונסה לקרדשיאן הנואשת.

לפי מקורבים לשתיים, קניה ווסט, בן זוגה של כוכבת הריאליטי, ארגן ארוחת ערב בבית המלון בו שהו והזמין את ביונסה ובעלה ג'יי זי. מטרת הארוחה: לקרב בין שתי הדיוות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממי אתן מסתתרות? ביונסה וקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו שזה נראה הארוחה השיגה את שלה והזמרת מצאה שפה משותפת עם קרדשיאן המאושרת, שצולמה לצדה של נואלס בהופעה חגיגית של בני זוגן של השתיים. מי שהתרשם קצת פחות מהחברות החדשה הזו היו מעריציה של ביונסה שזעמו על הקשר החדש והודיעו שהקרבה לקרדשיאן מפחיתה מאיכותה ומעמדה של הביונסה. שיהיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין לכם מה לדאוג, ביונסה לא תיקח חלק בריאליטי של הקרדשיאנית החדשה בחייה. "קים משחקת את הקלפים שלה כמו שצריך", סיפר יודע דבר לאחד מאתרי הרכילות מעבר לים, "היא רוצה להשיג את האמון של ביונסה ולכן לא מצייצת עליה דבר בחשבון הטוויטר שלה, היא לא מצטלמת איתה ולא מדברת עליה".

וואלה! סלבס הצטלמה עם החברה הכי טובה שלה ואז שלחה לאתרי הרכילות. מאז גילה אלמגור כבר לא עונה לה לאסמסים.

ביונסה משתוללת בהופעה אחרת של ג'י זי

ביונסה רוצה לחזור לקולנוע

ובגזרה אחרת: פריס הילטון מקנאת בקים קרדשיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully