וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייסס: פריס הילטון מקנאת בקים קרדשיאן

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

30.5.2012 / 0:02

פעם הן היו החברות הכי טובות, אבל מאז שקים הפכה לכוכבת בינלאומית ומתהדרת בזוגיות פוטוגנית, הילטון החליטה שהחברות הזו לא נועדה להיות. וואלה! סלבס צ'ילבה

החברים של פריס הילטון כבר יודעים שאם יש משהו שאסור להגיד ליד פריס, זה את השם של קים קרדשיאן. מתברר שהיורשת לממלכת הילטון ירוקה מקנאה בכל פעם שהיא אפילו שומעת את השם של האקס חברה שלה.

שתי הדיוות נפגשו בשבוע שעבר במסיבה שנערכה על היאכטה של פאף דדי, במסגרת פסטיבל קאן. לפי עדי ראייה, השתיים אפילו החליפו מספר מילים אחת עם השניה ונראו חביבות ומנומסות. הבעיות החלו כאשר הילטון התרחקה מקרדשיאן ופצחה במניפסט שלם על כמה שהיא כועסת על הקרדשיאן החצופה. אתרי אינטרנט מחו"ל דיווחו שהילטון חשה כי נוצלה על ידי קרדשיאן לצורכי פרסום בלבד וכי הארמנית הכי מפורסמת בארה"ב לא היתה חברת אמת.

קים קרדשיאן, קנייה ווסט. GettyImages
לא נפרדים לרגע. קים וקנייה/GettyImages

מלבד העובדה כי בזמן שתכנית הריאליטי של קרדשיאן היא להיט, זו של הילטון התרסקה ובוטלה, מה שעוד מצליח להרתיח את הבלונדה היא העובדה כי הזוגיות של קים מעוררת עניין בקרב הפפראצי. מתברר שהילטון, שמתנהלת זוגיות עם די.ג'יי נחשב, מאוכזבת מכך שהתקשורת לא מתעניינת בזוגיות שלה כמעט בכלל.

מקורבים ליורשת סיפרו לראדר.קום שהיחסים של הילטון והדי.ג'יי שלה הצטננו לאחרונה היות וזה לא הטריח את עצמו להתלוות אליה פסטיבל קאן, בזמן שקרדשיאן וקנייה ווסט שלה הגיעו לכל מקום שלובי זרועות.

פריס הילטון, די.ג'יי אפרוז'אק. GettyImages
נהנים ומתקררי. פריס ודי.ג'יי אפרוז'אק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully