וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סשה ברון כהן חורש את תל אביב

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

8.7.2012 / 9:19

הקומיקאי היהודי רק נחת בישראל, אך הוא לא מבזבז רגע קט וחורש את כל המסעדות האפשריות בתל אביב, אך מסרב להצטלם. רוצים לדעת למה? וואלה! סלבס פפראצי

ברק פכטר

זו אמנם לא הפעם הראשונה של סשה ברון כהן בארץ ישראל, אך הקומיקאי היהודי המצליח בעולם בהחלט מתנהג כאילו הוא דורך כאן לראשונה.

סשה ברון כהן. ברק פכטר
סשה, תעשה פרצוף/ברק פכטר

ברון, שנחת ביום רביעי אחר הצהריים, לא בזבז את זמנו היקר עד מאוד, קפץ לבקר את סבתו שמתגוררת בבית דיור מוגן בבת ים והחליט על הדרך לפנק אותה גם בארוחת בשרים דשנה במסעדת "שיפודי ציפורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סשה ברון כהן. ברק פכטר
מה אתה כל כך רציני?/ברק פכטר

את בוקר יום שבת, פתחה המשפחה בביקור בחוף ימה של תל אביב, כשכהן אמנם נטול משומרי ראש, אך מצויד במשקפי שמש ענקיים וכובע מצחייה על מנת שחלילה וחס לא יזהו אותו. לאחר שסיימו לטבול במי הים התיכון, המשיכו האיש בעל אלף הפרצופים ומשפחתו למסעדה בנמל תל אביב. בסיום הארוחה קפצה אישתו, השחקנית המוכשרת איילה פישר כוכבת "וידויה של שופוהוליק", לחנות בגדים סמוכה ופצחה במסע קניות, כיאה לאישתו של אחד הקומיקאים המרוויחים ביותר בהוליווד. כזכור, לפי מגזים פורבס ברון כהן הרוויח סכום של כ- 30 מיליון דולרים בשנה האחרונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברונו? בוראט? תענה כבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם חשבתם שכאן הסתיים לו המסע של המשפחה הפוטוגנית, טעיתם. בשעות הערב המאוחרות הגיע השחקן ביחד עם אישתו פלאס שתי חברות ישראליות למסעדה על חוף ימה של תל אביב, שם שוריין לו חדר ה-VIP. עדי ראיה שפגשו את סשה ידעו לספר כי הוא לא מוכן להצטלם מאחר ובמסגרת החוזה שלו עם חברת הסרטים, אין הוא רשאי להצטלם שלא בדמותו. עלאק.

וואלה! סלבס לא מוכנה להצטלם אם זה לא ל"ווג" או ספורטס אילוסטרייטד.

בלעדי: סשה ברון כהן אוכל שיפודים בבת ים

סשה ברון כהן בארץ

סשה ברון כהן. ברק פכטר, ברק פכטר
למה אתה לא מדבר?/ברק פכטר, ברק פכטר
סשה ברון כהן. ברק פכטר
טוב, לא צריך. ביוש/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully