וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: סשה ברון כהן מבלה עם המשפחה

וואלה! סלבס

5.7.2012 / 15:13

רגע אחרי שנחת בישראל, הקומיקאי הכי מצחיק בעולם אסף את סבתא שלו והמטפלת שלה ויצא לארוחת ערב במסעדת "ציפורה" בבת ים. וואלה! סלבס על האש

תמונות גולשים

נראה שמלבד את ארץ ישראל, סשה ברון כהן אוהב יותר מכל את הסבתא המהממת שלו, ליזל וייזר. אחרת איך תסבירו את העובדה שרגע אחרי שנחת בארץ הקודש, אסף האיש בעל אלף הפרצופים את סבתו והלך ביחד איתה ועם אשתו וילדיו, לארוחת ערב מפנקת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזהים אותי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברון כהן, נסע אתמול לבת ים כשהוא חמוש במשפחתו הפוטוגנית, שם מתגוררת הסבתא בבניין דיור מוגן. אחרי שהעמיס את הסבתא המתוקה פלאס המטפלת הפיליפינית שלה לרכב, נסעה החבורה למסעדת הבשרים, "ציפורה", המפורסמת שבעיר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שלא יצלמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולשים חרוצים הבחינו בחבורה וצילמו את המשפחה המאושרת בזמן שנכנסה והתמקמה בשולחן צדדי. לאחר שהתמקמו והזמינו, בלסו הסועדים המפורסמים סלטים ושיפודים כיד המלך וסיימו בקינוח מפנק. סועדים שנכחו במקום, ידעו לספר כי השחקן המפורסם סרב להצטלם עם הנוכחים בטענה כי אסור לו להצטלם ללא תחפושת הדיקטטור שלו. באסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדים, רעבים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, ברון כהן נחת אתמול (ד') בישראל ביחד עם אישתו, השחקנית איילה פישר, ושני הילדים שלהם. המשפחה השתכנה בסוויטה מפוארת באחד מבתי המלון היוקרתיים בעיר. אורך הביקור, למי שתהה, הוא שבוע שלם במסגרתו ככל הנראה יפגש הכוכב עם נשיא המדינה שמעון פרס.

וואלה! סלבס נוסעת פעם ביום לשיפודי ציפורה, מעמיסה מכל טוב ובורחת מבלי לשלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully