וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותי ויאנה מנשנשים

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

3.7.2012 / 16:42

הצמד הכי דביק בתעשייה הגיע השבוע לבית קפה השכונתי. העובדה שהמקום היה לקראת סגירה לא ממש הפריעה להם. וגם יאנה נפטרה מהבלונד. וואלה! סלבס שחור חזק ומריר

קותי סבג ויאנה יוסף הבינו שאם הם רוצים לשבת בבית קפה ולנשנש משהו מבלי שיקפצו עליהם עשרות בני נוער צווחנים ומעיקים ויבקשו חתימה ותמונה, הם צריכים לעשות את זה באישון לילה.

יאנה יוסף, קותי סבג. ניר פקין
יאנה יוסף, קותי סבג/ניר פקין

מה שהצמד החמוד שכח הוא, שיש עוד מישהו שעוקב אחריהם וקוראים להם, צלמי הפפראצי. בתחילת השבוע הגיעו קותיאנה, שזה בערך כמו הבראדג'לינה, רק של עולם הריאליטי, לבית קפה שכונתי ברחוב פרישמן בתל אביב והתיישבו לשיחה אינטימית.

יאנה יוסף, קותי סבג. ניר פקין
יאנה יוסף, קותי סבג/ניר פקין

לאחר כעשר דקות, של קשקושים על היום שעבר ועל כמה הם אוהבים אחד את השנייה, הגיעה מאיה בצלאל ההורסת, שעובדת עם הסבג בתכנית שלו בערוץ המוזיקה והצטרפה לשיחה.

יאנה יוסף, קותי סבג. ניר פקין
יאנה יוסף, קותי סבג/ניר פקין

השלושה ישבו במשך שעה ארוכה בבית הקפה וכלל לא שמו לב כי עובדי המקום מאד רוצים ללכת הבייתה ואף טרחו ורמזו להם על כך כשהרימו את כל הכסאות שמסביב. לבסוף, היה זה צלם הפפראצי, בו הבחינו השלושה באיחור קל, שהצליח להבריח את השלושה מהמקום. אגב, למקרה שלא שמתם לב, יאנה יוסף כבר לא בלונדה. מסתבר שלאחר שהחברה של קותי יצאה מהמספרה, המקורבים אליה הבהירו לה כי הצבע לא בדיוק הולם אותה והיא החליטה לשוב אל הספר ולחזור לצבע המקורי שלה.

וואלה! סלבס יושבת רק בבתי קפה שמגישים מיץ גת ונשנושי קוויאר על חשבון הברון.

יאנה יוסף צבעה לבלונד

קותי נגד צלמי הפפראצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully