וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותח חזית: קותי נגד הפפראצי

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

22.5.2012 / 8:37

צלם הפפראצי חיכה בסבלנות מחוץ למסעדה ובסך הכל רצה כמה תמונות של קותי ויאנה, הזוכה של האח הגדול יצא מכליו והתקרב אליו באופן שהלחיץ אפילו את יאנה. וואלה! סלבס חשה

נראה שתסמונת פליט-הריאליטי-שחש-את-עצמו לא פסחה גם על הזוכה של "האח הגדול", קותי סבג. למרות שבמשך כל העונה דיבר סבג על הפשטות שלו ועל כמה שהוא בן אדם מן השורה, נראה שביום שני האחרון הוא החליט שהוא כבר מגה-מגה ואיבד את העשתונות כשצלם הפפראצי של וואלה! סלבס ניסה לצלם אותו ואת אהובתו יאנה יוסף.

קותי סבג. ניר פקין
תירגע נשמה, תירגע./ניר פקין

סבג ויוסף הגיעו אתמול בערב לדינר עם חברים במסעדת היוקרה "מסה" שבתל אביב. לאחר שסיימו למלא את בטנם בכל טוב, יצאה החבורה מהמסעדה ופנתה לדרכה.

יאנה יוסף, קותי סבג. ספק 500
יאללה בואו נעשה תמונה קבוצתית/ספק 500

רגע לפני שנפרדו לשלום, הגיע צלם הפפראצי שחיכה בסבלנות בצד והחל לצלם את הזוג המאוהב. לצערו של הצלם, סבג, שלא ממש אהב את נוכחות הפלאשים במקום, החל לצעוק לעברו שלא יצלם ואף התקדם לעברו באופן מאיים, דבר שאף הלחיץ את הנוכחים במקום ואת יאנה שתפסה אותו וניסתה להרגיע אותו.

יאנה יוסף. ספק 500
מצחיק אותך משהו?/ספק 500

לאחר שהרוחות נרגעו, המשיך סבג לצעוק לעבר הצלם שיפסיק לצלם ושיעוף מהמקום. יוסף, לעומתו, ניגשה לצלם, הרגיעה אותו ואמרה לו שלא ידאג ושהכל בסדר וכי קותי לא באמת מתכוון לזה. אה, באמת?

מקופרמן נמסר: "אין תגובה".

וואלה! סלבס רק רוצה להזכיר לסבג שהוא עוד פליט ריאליטי. אחד מיני רבים.

קותי סבג. ניר פקין
תפסיק לצלם הבנת?/ניר פקין
קותי סבג. ניר פקין
מי מתעסק? זה קותי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully