וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: ליהיא ואביבית השלימו

וואלה! סלבס

2.7.2012 / 12:28

סאגת ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר מסרבת לגווע. כשבועיים אחרי שגרינר בעטה את בר זוהר מהחתונה שלה, השתיים התפייסו במהלך תכנית בוקר. וואלה! סלבס שולם לעולם

רק לפני שבועיים חגגה ליהיא גרינר את היום המאושר בחייה. אביבית בר זוהר, שהוזמנה לחתונה המלכותית, הקדימה וזכתה בתמורה לבעיטה פלאס השפלה פומבית הישר אל מחוץ לאירוע המתוקשר.

למרות שהשתיים נפגשו כבר בשני אירועים מאז התקרית, גרינר ובר זוהר לא הצליחו לסלוח אחת לשניה על מה שקרה באותו הערב. בשלב מסוים, גרינר אפילו שלחה לבר זוהר הודעת טקסט ובה הסביה למה כעסה כל כך. למרות שבהודעה היו המילים "אני מצטערת" ו – "סליחה", רוח הדברים היתה קרבית ועוקצנית יותר, כך שבר זוהר בחרה להתעלם מהניסיון לסולחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולם לעולם, כן? ליהיא ואביבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר (ב'), התארחה בר זוהר בתכנית בוקר בערוץ 2, וסיפרה על פועלה בחיים שאחרי הריאליטי והשיחה גלשה גם לריב המתוקשר עם ליהיא.

המנחה, דנה רון, הפתיעה את אביבית ושידרה קטע ובו נראית גרינר נטולת פאה, כשהיא מושיטה יד לשלום: "אני רוצה לנצל את המעמד הזה", אמרה גרינר, "כדי להגיד לך שהעניין כולו יצא משליטה, מבחינתי הכל נמצא מאחורי", הוסיפה, "אני בטוחה שלא באת לפגוע, ואני לא התכוונתי לפגוע, אני מאד מקווה שביני, ובואי נשים את זה מאחורינו ואני מאחלת לך המון בהצלחה".

כשהסתיים הקטע, רון אמרה בעיניים דומעות שמדובר בקטע מרגש ואילו אביבית שמרה על איפוק. מאוחר יותר, הודיעה בר זוהר שהיא סולחת לליהיא ושגם מבחינתה מדובר בסאגה שחלפה.

אביבית, סלחת באמת?
"סלחתי באמת. אנחנו בני אדם ואין סיבה שלא אסלח, אך עם זאת אני אצטרך להתרגל לזה בזמן שלי ולדבר אתה. אני מאד פגיעה כרגע אבל אני סולחת לה".

וואלה! סלבס לא מסולקת מאירועים. הסיבה: היא לא עוברת סלקציה מלכתחילה.

ליהיא גרינר סילקה את אביבית בר זוהר מהחתונה

הודעת הטקסט שליהיא שלחה לאביבית אחרי המקרה

אביבית בר זוהר מתעלמת מליהיא גרינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully