וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר לאביבית בר זוהר: "הצטלמת כאילו זה לפלייבוי!"

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

25.6.2012 / 13:29

הדרמה סביב גירושה של אביבית מהחתונה של ליהיא לא שוככת. גרינר שלחה לבר זוהר סמס זועם במיוחד: "לעולם לא תגנבי ממני את הפוקוס!". וואלה! סלבס סיבוב שני

ליהיא גרינר רותחת. מתברר שהסאגה בסיומה גירשה את אביבית בר זוהר מחתונתה, שהתקיימה בסוף השבוע שעבר, לא הספיקה לה ועכשיו היא גם רוצה להסביר.

בהודעת טקסט ארוכה (507 מילים!) שנשלחה לבר זוהר אתמול (א') בערב, גרינר ניסתה להסביר מדוע בעטה את פליטת האח הגדול מחתונתה לעיני מצלמות.

"אביבית, אני מתנצלת שעשיתי את מה שעשיתי", התחילה גרינר את המניפסט, "זה היום הגדול והמרגש שלי. היום ש-ל-י!", הסבירה, "הגעת שעה מוקדם יותר, כשהאורחים שלי אוכלים את המנה השניה, כלצידך איזה בחור שניסית להפוך אותו למפורסם על הגב שלי!!!זו חתונה, ל-א השקה".

ליהיא גרינר. אביב חופי
"לא תגנבי ממני פוקוס"/אביב חופי

ליהיא לא הסתפקה בדברים האלה והוסיפה: "חשבתי שתבואי עם אחותך המדהימה ולא עם איזה דוגמן דל תקציב. הזמנתי אותך כדי שתחגגי איתי ולא תסתובבי ותצטלמי עם האורחים שלי. גם אני הולכת לחתונות ואותו הדבר קורה לי, אבל אני לא נותנת לזה לקרות, צריך לכבד את הכלה". אל דאגה, גרינר לא הרגישה מאוימת בשום שלב, "אני אפילו לא קרובה לקנא בך, לא לקחת ממני את הפוקוס, זה בחיים לא יקרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הצטלמת כאילו זה לפליי בוי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"את הגעת כדי להיראות!", כתבה גרינר בהמשך, "לא מעניין אותך לכבד אותי ולחגוג עמי כמו שאר הסלבס שהגיעו!".
"אני יודעת שלאחרונה היית בלוס אנג'לס, אבל אל תשתמשי באירוע שלי כדי לשקם את עצמך, זו לא השקה, מותק!".
במקום להירגע ואולי לשלוח יד מפויסת לשלום, גרינר החליטה להגיד מה היא באמת חושבת על הביקור הקצר של אביבית בחתונה שלה: "הצטלמת כאילו את על סט הצילומים של פלייבוי, בלי חיוך, בלי אנרגיה, רק דוגמנות נטו".

אביבית בר זוהר. אביב חופי
"יש לה אנרגיות רעות". אביבית/אביב חופי

מתברר שמה שהכי עצבן את ליהיא היתה העובדה שבר זוהר לא פרגנה לחתן החתיך. "עברת ליד יוסי ואפילו לא אמרת מזל טוב", הסבירה בשלב מסוים ואז הוסיפה, "אמרת לאחותו של יוסי שהבחור שאיתך יותר חתיך מהחתן? בחתונה שלי?!". צודקת.
לקינוח סיכמה הגרינר את ההודעה בטון אופטימי במיוחד, "תסתכלי על הצד החיובי", כתבה הכלה, "קיבלת בדיוק מה שרצית, הרבה עיתונות, הרבה תמונות וכל האייטמים ותשומת הלב שיכולת לחלום עליהם. עכשיו את הרבה יותר מדוברת מאי פעם, אז תגידי תודה! נשיקות, סליחה והכל זה לטובה, ליהיא גרינר". שנאמר: אומייגאד!

אביבית, מה ענית?
"לא עניתי. אין לי רצון לדבר איתה עכשיו, זאת הייתה השפלה מבחינתי, יש לה אנרגיות שליליות ואני לא אוהבת את זה".

וואלה! סלבס גירשה את הרבי מהברית שלה. הוא בא עם גרזן!

מה אתם הייתם עונים לליהיא על ההודעה הזו? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully