וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישה של אביבית בר זוהר וליהיא גרינר

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

28.6.2012 / 10:20

פחות משבוע אחרי החתונה של גרינר, ממנה גורשה בר זוהר בבושת פנים, נפגשו השתיים באירוע השקה עמוס כוכבים. וואלה! סלבס סולחה?

לטובת מי שרק הרגע נחת בכדור הארץ, הקרב הכי מדובר בימים אלו לא מתנהל בין מובילי המחאה לרשויות המדינה, אלא דווקא בין ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר. פחות משבוע לאחר שבר זוהר, פליטת "האח הגדול" סולקה בבושת פנים מהחתונה המתוקשרת של גרינר, ואז קיבלה סמס (שאמנם התחיל והסתיים במילה "סליחה", אבל 500 מילים באמצע היו רק עלבונות) השתיים נפגשו שוב.

אביבית בר זוהר. אביב חופי
ברוגז ברוגז לעולם. אביבית והחדש/אביב חופי

כזכור, בהודעת הטקסט המדוברת ששלחה גרינר לאביבית, חזרה הבלונדה והזכירה כי החתונה שלה היא אירוע פרטי ולא השקה. זה היה רק עניין של זמן עד שפסטיבל החתונה יגיע לסיומו והשתיים יפגשו על בופה של אירוע יח"צ מפונפן, מה שבסוף קרה אמש במתחם האירועים "איסט תל אביב".

ליהיא גרינר. אביב חופי
שולם שולם אף פעם. ליהיא לא סולחת/אביב חופי

האיוונט שזכה להכיל את שתי הדיוות היה השקת העונה השלישית של "TLV-עושים את תל אביב", שתשודר בערוץ HOT בידור ישראלי. השתיים, הגיעו עם בני זוגן: ליהיא לא הרפתה מיוסי החתיך שלה ואביבית החזיקה טוב טוב באלירן שלה, (שכזכור, זכה לכינוי "דוגמן דל תקציב", מפיה של ליהיא). הן הקפידו לעמוד משני צדיו השונים של המקום ולקשקש עם האורחים האחרים כשהן דוחות את ניסיונות המארגנים לאחד אותן לתמונה משותפת.

לריאן זוהרי שאשון, ליאור שוחט, עדן צרפתי, נדב קרני. אביב חופי
עושים את תל אביב. משתתפי TLV החדשים/אביב חופי

בין הפנים המוכרות שדהרו לאיוונט, נצפו גם כוכבי העונה הנוכחית, לריאן זוהרי שאשון (אחותו הקטנה של אליאב שאשון מ"מאסטר שף"), ליאור שוחט ההורסת, עדן צרפתי החתיך שנעלב כשחשבו שהוא ג'קי מנחם ונדב קרני.

טריני וסוזאנה. אביב חופי
שיא הסטייל. טריני וסוזאנה/אביב חופי

עוד הפציעו: טריני וסוזאנה ההורסות, ליאון רוזנברג שבילה עם ירדן הראל ובעלה, ליאם שוהם, אלין לוי, רובי פורת שובל, פליטות "היפה והחנון": סיגל זיידמן שזכתה בקמפיין חדש ושיר ישר. גם האקסים של אביבית, צבי פורטל ושי רגב הגיעו, כמו גם טום קשתי שבילה עם יוסי סרור, יעל ברון ושרי שמחוב פליטי "האח הגדול" ועוד.

וואלה! סלבס עושה סולחה רק על צלחת בורקס פינוקים.

ירדן הראל. אביב חופי
הורסת. ירדן/אביב חופי
שיר ישר, סיגל זיידמן, היפה והחנון. אביב חופי
נהנות יותר. שיר וסיגל/אביב חופי
ליאם שוהם. אביב חופי
פצצה חכמה. ליאם/אביב חופי
יוסי סרור, טום קשתי. אביב חופי
חוגגים. יוסי וטום/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully