וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן נפצעה בתאונת דרכים קשה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

10.6.2012 / 11:19

הצרות של הכוכבת נמשכות: בסוף השבוע האחרון נפצעה השחקנית בתאונת דרכים לאחר שמכונית הפורש בה נהגה התנגשה בחוזקה במשאית על כביש מהיר. וואלה! סלבס מי נתן לך רישיון

הבעיות של לינדזי לוהן לא מפסיקות לרדוף אותה: השחקנית דהרה על כביש החוף בסנטה מוניקה במכונית פורש שחורה כשלצידה העוזרת האישית שלה. בשלב מסוים, וללא סיבה נראית לעין, לוהן התנגשה באחוריה של משאית ענק.

החלק הקדמי של הפורש השכורה, בה נהגה לוהן, התרסק והרכב הוכרז טוטאל לוס. עדי ראייה דיווחו לאתרי רכילות אמריקאים, כי לינדזי יצאה מהרכב כשהיא חבולה ומדממת ולמרות אמבולנס שהוזעק למקום, היא הגיעה לבית החולים בכוחות עצמה. העוזרת האישית של השחקנית, לעומת זאת, נפצעה באורח שלא אפשר לה להגיע לבית החולים באופן עצמאי, והובהלה לחדר המיון על ידי אמבולנס.

לינדזי לוהן. Stephen Lovekin, GettyImages
מה יש לך?! לינדזי/GettyImages, Stephen Lovekin

לאחר בדיקות מקיפות בבית החולים התברר שלא נמצא אלכוהול בדמם של לינדזי ונהג המשאית. תודו שהופתעתם.
שני הצדדים לא בזבזו זמן והתחילו בהאשמות הדדיות: השחקנית, שנהגה במכונית, טענה כי התאונה לא נגרמה באשמתה וכי נהג המשאית התפרץ לנתיב בו נסעה. הוא לא נשאר חייב והבהיר שאנשיה של לוהן כבר פנו אליו והציעו סכום כסף תמורת שתיקה.

לתמונות של מכונית הפורש המרוסקת של לינדזי לחצו כאן

לצערה של לוהן, בזמן התאונה, פורסמו באתרי הרכילות השונים תמונות חושפניות שלה, מסט צילומי סדרת טלוויזיה על חייה של אליזבת טיילור המנוחה, "ליז אנד דיק". בתמונות, נראית לוהן בעיצומה של סצנה אלימה במהלכה נשלפו פטמותיה הסוררות של השחקנית אל מול עדשותיהם של צלמי הפפראצי.

לתמונות של הסצנה המביכה של לוהן לחצו כאן

וואלה! סלבס עשתה פעם תאונה, בה היו מעורבים מעיל עור מאיסטנבול, מכנסי עור מאנטליה ומי חמצן וגינליים שנרקחו על ידי מסתנן חתיך מהתחנה המרכזית בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully