וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן חוזרת לכלא

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

2.11.2011 / 21:01

אחרי אינסוף שערוריות, 35 ימים במעצר בית ומשפט מתוקשר, לינדזי לוהן הפרה את תנאי השחרור שלה ונידונה בבית המשפט בלוס אנג'לס ל-30 ימים בכלא. וואלה! סלבס אובג'קשן

מה יש לך: לינדזי לוהן פשוט לא מצליחה להתרחק מצרות. לאחר שכבר הספיקה לרבוץ לא פחות מ-35 ימים במעצר בית, ושוחררה לטובת עבודות שירות, לוהן שוב מסתבכת וחוזרת לבית סוהר.

כל מה שלוהן היתה צריכה לעשות כדי לחמוק ממעצר חוזר, היה לשמור על פרופיל נמוך במרכז לבריאות האישה, לשם נשלחה לשם סיום עבודות השירות שלה, אך גם את זה היא לא הצליחה. לאחר שהבריזה יותר מתשע פעמים למשמרות שנקבעו לה וגם העדיפה לוותר על הטיפולים אצל הפסיכיאטר, הממונים עליה במקום החליטו שהשחקנית מהווה דוגמא רעה וסילקו אותה מהמרכז, מה שאומר שהשחקנית הפרה את תנאי השחרור שלה ותיאלץ לעמוד לדין שוב. בשבועות שקדמו למשפט, לוהן נשלחה לחדר המתים המקומי, שם התבקשה לנקות את חדרו של חוקר מקרי המוות הראשי, אך כבר ביום הראשון איחרה בארבעים דקות.

לינדזי לוהן נכנסת לכלא. Pool, GettyImages
יפה לך בית משפט. לינדזי באחד מביקוריה בבית המשפט/GettyImages, Pool

יום המשפט הגיע והשופטת החביבה הבינה כי מולה יושבת צעירה מטופשת במיוחד. רגע לפני הקראת גזר הדין, לינדזי נשאלה אם היא מודעת לסיבת המעצר שלה והאם היא מבינה את מה שעשתה, לוהן אישרה ואז השופטת גזרה על הכוכבת סה"כ 300 ימים בכלא. אל דאגה, גזר הדין הקשה חולק באופן הבא: מתוך 300 הימים, לינדזי אמורה לרצות 30 ימים בלבד, אך להפתעת כולם, מקורות ממשרד השריף הודיעו כי עקב התפוסה המלאה של בתי הכלא, לוהן תרצה רק 6 ימים נטו מאחורי הסורגים. אחריהם, במידה ולא תשלים יותר מ-400 שעות של עבודות שירות בחדר המתים ממנו הועפה לאחרונה, בין היתר גם עקב ציוצים בלתי פוסקים בחשבון הטוויטר שלה, היא תשוב לבית הסוהר לרצות עוד 270 ימים.

למקרה ותהיתם, הצילומים של לוהן לשער "פלייבוי" תמורת סכום של כמיליון דולר לא ידחו, כי עורכת הדין של הבלונדה המהבולה הצליחה להשיג לה דחיה בביצוע גזר הדין על מנת לאפשר לה להגיע לצילומים בזמן. לפחות שם היא אחראית.

וואלה! סלבס מקווה שלינדזי לא תפיל את הסבון במקלחת. או שכן.

צפו בלוהן מקבלת את גזר הדין:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully