וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומייגאד: ביונסה שוב בהריון?

שירותוואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

7.6.2012 / 12:08

דיווח: צהובונים אמריקנים טוענים כי רק חמישה חודשים אחרי שהביאה לעולם את בלו אייבי, ביונסה שוב בהריון מבעלה ג'יי זי. וואלה! סלבס דיאפרגמה

כנראה שביונסה לא שמעה על אמצעי מניעה או שהיא ממש רוצה להקים משפחה בהקדם האפשרי. חמישה חודשים אחרי שהביאה לעולם את בלו אייבי הקטנה, אתרי רכילות בחו"ל טוענים כי הזמרת ההורסת שוב בהריון.

ביונסה בערב הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן, 2012. GettyImages
ביונסה ארבעה חודשים אחרי לידה/GettyImages

כראיה, מקורב לביונסה סיפר שהזמרת חזרה לשתות כדורי חומצות פוליות שנועדו להכין את הגוף לקראת הריון. בנוסף, בבילוי משותף הזמרת לא שתתה את היין האהוב עליה, למרות שהוזמן מספר פעמים לשולחן ולא טעמה מהשמפנייה שהיתה על השולחן.

במיני הופעה שהתקיימה השבוע באטלנטיק סיטי, התרברבה הזמרת בכך שהצליחה להעלים 25 קילוגרמים בתקופה של אחרי הלידה. כאילו לא די בזאת, היא גם הוסיפה: "אחרי ההופעה אני עומדת להשתכר מרוב שוקולד". זה בגלל שאלכוהול הוא מחוץ לתמונה?

ביונסה. Jason Merritt, GettyImages
ביונסה רגע אחרי ההכרזה על ההריון הראשון/GettyImages, Jason Merritt

יודעי דבר סיפרו לאתרי רכילות מעבר לים שהזמרת רוצה ללדת לפחות שני ילדים לפני שהיא חוזרת לכושר ונכנסת שוב לסיבוב ההופעות על מנת לא לעצור את רצף ההופעות אחת לכמה שנים. ההופעה באטלנטיס סיטי נועדה על מנת להזכיר לכולם שהיא עדיין בסביבה.

כזכור, על דבר ההריון הראשון שלה הודעה הביונסה בסיום הופעה בטקס הוידאו של MTV, שנערך בשנה שעברה. לאחר שסיימה לשיר, פתחה את הג'קט וליטפה את הבטן, מה שלא השאיר שום ספק לאף אחד.

וואלה! סלבס בהריון מתקדם כבר כמה שנים.

כך הכריזה ביונסה על ההריון הראשון בשנה שעברה

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully