וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מתכוננת למופע

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

27.5.2012 / 21:34

מספר שעות לאחר שבילתה במרכז לקבלה, מדונה לא נחה וחורשת את הבמה באיצטדיון רמת גן, בחזרות לקראת המופע הגדול. הפתעה: גם החבר רוקד על הבמה. וואלה! סלבס מטריאל גירל

נראה שמדונה מאוד במתח לקראת יריית הפתיחה של מסע ההופעות החדש שלה, "MDNA", שיתקיים בישראל ביום חמישי הקרוב. מה שמסביר את העובדה שבמקום לנצל את הימים בים המלח או ירושלים, היא מזיעה בחזרות.

מדונה. ניר פקין
סטריק א פוז./ניר פקין

היום (א') בזמן שאתם נפנפתם במנגלים ופחות מיממה לאחר שוואלה! סלבס תפסה אותה משתתפת בתפילת לילה במרכז לקבלה, הגיעה מלכת הפופ לאיצטדיון רמת גן על מנת לעשות חזרות לקראת המופע הגדול.

מדונה. ניר פקין
נו, מה אתם עומדים ככה?/ניר פקין

אסתר, שכנראה הבינה שצלמי הפפראצי לא מתכוונים לוותר על תמונות שלה מרקדת על הבמה, החליטה להתחבא מאחורי בגדים ארוכים, כובע ומשקפי שמש שמכסים חצי פנים. מהתמונות, אתם יכולים להבין שזה לא ממש עזר לה.

מדונה. ניר פקין
איפה ברהיים?/ניר פקין

ההפתעה שציפתה לצלמים הייתה בן זוגה של מאדג', ברהיים זהיבט, שצולם כשהוא רוקד ביחד עם צוות הרקדנים של חברתו ההורסת על הבמה, מה שמוכיח כי גם הוא ייקח חלק במופע המדובר.

מדונה. ניר פקין
תנענע את הישבן כמו שלימדתי אותך/ניר פקין

בסיום החזרות, חזרה הדיווה לסוויטה הנשיאותית שלה וצפויה לצאת בשעות הערב לאחת ממסעדות היוקרה שבעיר ביחד עם הפמלייה האישית שלה.

וואלה! סלבס עושה חזרות כל היום מול המראה, אבל משום מה ברגע האמת היא תמיד שוברת את העמוד.

מדונה. ניר פקין
ווג/ניר פקין
מדונה. ניר פקין
איך הקול שלי?/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully