וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה מתאשפזת

שירות וואלה! סלבס

10.5.2012 / 15:07

הזמרת המופרעת התאשפזה בשלישי האחרון בבית חולים בניו יורק, לאחר שחשה ברע ונזקקה לטיפול. אל דאגה, ריהאנה כבר מתלוצצת עם רופאיה. וואלה! סלבס אחות רחמניה

בשורה מצערת למעריציה של ריהאנה: נראה שהזמרת שאתם כל כך אוהבים הולכת ומאבדת את זה. מצבה של רירי החמיר עד כדי כך שהיא נאלצה לאשפז את עצמה ביום שלישי האחרון בבית חולים ולקבל טיפול באינפוזיה. אה, גם את זה היא העלתה לטוויטר שלה. מי אמר איימי ווינהאוס ולא קיבל?

רק יממה לפני האישפוז המלחיץ, הפציעה הזמרת ההורסת על השטיח האדום בערב הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, כשהיא חמושה בשמלה מענגת קרניות. כאמור, פחות מעשרים וארבע שעות אחרי, הובהלה ריהאנה לבית חולים בעיר כשהיא חשה ברע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה יש לך - את?! ריהאנה מנציחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית החולים החליטו לאשפז את הזמרת ולחבר אותה לאינפוזיה, על מנת לחזק ולייצב את גופה. נראה כי המטורללת לא נלחצה מהמאורע ואף התרגשה מהמעמד, מה שגרם לה לשלוף את הסלולארי ולהנציח את הזרוע המחוברת לאינפוזיה. את התמונה היא כמובן צייצה לטוויטר.

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שריהאנה מתאשפזת בבית חולים. באוקטובר בשנה האחרונה, היא התאשפזה בבית חולים באירופה ושוחררה משם עם נזיפה מהרופאים שביקשו ממנה להרגיע את חיי ההוללות. הדבר כמובן לא עצר בעדה ורק לאחרונה פורסמה תמונה של הזמרת כשהיא יושבת על כתפיו של המאבטח שלה כשעל ראשו מונחת אבקה לבנה וחשודה.

המקום היחיד שוואלה! סלבס אישפזה את עצמה היה המוסד הזה עם החלוקים הלבנים וגם אז שיחררו אותה כי היא שיגעה את כולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully