וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה יוצאת משליטה

שירות וואלה! סלבס | תמונות: מתוך עמוד הפייסבוק של ריהאנה

9.11.2011 / 11:21

ריהאנה יצאה לטיול עם כמה חברות, מצלמה ואלכוהול. התוצאה: תמונות חושפניות של הזמרת מוצצת צוואר בקבוק שמפניה, נחפנת על ידי חברתה ומשוויצה בישבן המפואר שלה. וואלה! סלבס ילדה רעה

ריהאנה יודעת שמיליוני עיניים ברחבי העולם מופנות אליה ואל המעשים שלה, מה שממש לא מפריע לה להיות מי שהיא ולא לשחק את משחק הילדה הטובה שמצפים ממנה. במהלך סיבוב ההופעות האירופי שלה, לאחר שאושפזה בבית חולים בשוודיה, שם הודיעו לה שהיא חייבת להפסיק עם החגיגות, החליטה הזמרת לצאת לעוד חגיגה אחת אחרונה. הריהאנה והאנטוראז' הטראשי שלה, הגיעו לאיטליה, שם חיכתה להן יאכטה מפוארת שתיקח אותן לסיבוב מפנק. בעוד כוכבות אחרות היו משחקות אותה גרייס קלי ושומרות על פאסון, הברבדוסית הגאה גמעה שמפניה משל היתה ויטמינצ'יק, עלתה על ביקיני והחלה לשחק עם החברות שלה להנאת עובדי הסיפון.

ריהאנה מוכרת את הבית, יש קונים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אה, אז עכשיו את מתביישת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחילה פצחה הזמרת המהממת בריקוד מתואם עם חברתה המאושרת, אחר כך נתנה לידידה אחרת, לא בחורה קלה, להתיישב לה על האחוריים ולעשות לה וודג'י (למתוח לה את התחתונים עד שיכנסו עמוק. מדי) ולקינוח פרגנה לחברתה הטובה את הזכות למשש לה שד אחד בלבד. את כל המעללים הנהדרים האלה, ריהאנה דאגה להנציח ואז מיד להעלות לעמוד הפייסבוק שלה. ותודה למרק צוקרברג.
למי שהספיק לשכוח: הזמרת לא ממש מתהדרת בהילה נזירית. רק לפני מספר שבועות סיפרה בראיון שהיא לא מתכוונת לשחק על פי הכללים: "אנשים מצפים שאהיה מודל לחיקוי ושאחיה לפי המסרים עליהם אני שרה. זה לא יקרה" היא אמרה בראיון.

ריהאנה: "אנשים לבנים מלחיצים אותי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, מעניין מה הן עושות כשהמצלמות כבות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאוחר יותר נחתה בצרפת ובמקום לערוך טיול תרבות ולראות את הלובר, או מגדל אייפל, היא קפצה לבקר בחנות סקס מקומית שם בזבזה לא פחות מאלף חמש מאות יורו על צעצועים.

וואלה! סלבס חגגה פעם קצת יותר מדי והתעוררה בטיחואנה עם טבעת נישואים ותחפושת של תרנגולת.

מה דעתכם על ההתנהגות של ריהאנה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תלחצי כפרה, שלא יתפוצץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה המבט הסקסי שלך?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully