וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה: "אנשים לבנים מלחיצים אותי"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאגבנק -gettyimages

4.10.2011 / 12:25

ליהיא גרינר, מאחורייך: ריהאנה חשה פליטת ריאליטי ומרשה לעצמה ללרלר ללא הכרה. הפעם בתפריט: הפחד מאנשים לבנים וחוסר הרצון להיות מודל לחיקוי. וואלה! סלבס טראש

ריהאנה ממשיכה לעשות את מה שהיא אוהבת לעשות הכי טוב: לייצר כותרות. אחרי שהטריפה את פעילי זכויות בעלי החיים בגלל התלבושות במופע החדש שלה, והעיפה את השחקנית מייגן פוקס מקמפיין הלנז'רי של "ארמאני", רי-רי כובשת גם את שער ה"ווג" האנגלי ומטילה פצצה חדשה: אנשים לבנים מלחיצים אותה. הכי פרידמנית מתה.

"אנשים - בעיקר אנשים לבנים - מלחיצים אותי", סיפרה הזמרת מברבדוס. "הם מצפים להיות ממני להיות מודל לחיקוי בגלל החיים שאני חיה. אנשים מצפים שהמסרים שאני מעבירה בשירים שלי יהפכו להיות דרך החיים שלי, ופתאום להיות 'מודל לחיקוי' הפך לעבודה שלי יותר ממה שציפיתי. אני רק רוצה לעשות מוזיקה". היי, אולי באמת כדאי שתתרכז במוסיקה ופחות בדיבורי סרק עם עיתונאים.

ריהאנה. Ian Gavan, GettyImages
אופסי, אני אמרתי את זה? ריהאנה/GettyImages, Ian Gavan

כאילו כל זה לא היה קצת יותר מדי, ריהאנה סיפרה גם שבתקופה בה הגיעה לארצות הברית מברבדוס, היא הייתה פונה אל כולם באותו כינוי - שם חיבה לאיבר המין הנשי - ובכלל לא הבינה כי מדובר בסוג של קללה, עד שלא ביקשו ממנה להפסיק. "בברבדוס כולם קוראים ככה אחד לשני", ביארה הכוכבת את התנהגותה. "כשרק הגעתי הנה, הייתי קוראת ככה לכולם. כאילו, 'היי, מה המצב כ!@', עד שהמאפרת שלי אמרה לי להפסיק עם זה. אני פשוט לא ידעתי!".

וואלה! סלבס לא נלחצת רק מזמרות עם ברגים רופפים ופה עמוס שטויות.

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully