וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו ההוכחה: נירו לוי וקארין כהן יחד

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

26.4.2012 / 12:30

נירו וקארין אולי התגרשו ברעש וצלצולים ואפילו ניהלו מערכות יחסים עם אנשים אחרים, אבל רגע לפני תחילת חגיגות יום העצמאות, נתפסו יחדיו. וואלה! סלבס סיבוב שני

רק לפני מספר ימים דיווחנו לראשונה על הקאמבק של קארין כהן והגרוש החתיך שלה, נירו לוי. כעת, מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס כי בין האקסים קיימת מערכת יחסים של חברות ואהבה שטרם דעכה.

כזכור, נירו וקארין אמנם הספיקו לנהל מערכות יחסים עם אחרים, היא עם החבר הכי טוב של אייל גולן, טל אהרון, והוא עם פליטת "הדור הבא 7\24", אורטל סולימן.

נירו לוי, קארין כהן. ברק פכטר, ברק פכטר
שוב יחד. נירו וקארין/ברק פכטר, ברק פכטר

לפי מקורבים לשניים, רגע לאחר שנפרדו מבני הזוג החדשים שלהם, חיממו מחדש את הקשר וככל הנראה עובדים על מה שנראה כמו הקאמבק של כל הקאמבקים.

רגע לפני כניסת יום העצמאות, בזמן שכולם התכוננו למסיבות הערב, לוי וכהן מצאו את עצמם מבלים יחדיו בדירתו של לוי בתל אביב, משם יצאו השניים כשהם נראים קרובים מתמיד.

נירו לוי, קארין כהן. ברק פכטר, ברק פכטר
אולי תחליטו?!/ברק פכטר, ברק פכטר

במקום להיפרד לשלום, החליטו זוג הגרושים המבולבלים להמשיך את הבילוי המשותף, וזרמו לכוון סניף "קפה קפה" השכונתי שברחוב יהודה מכבי בתל אביב, שם חלקו שתיה חמה ושיחה ארוכה ומבודחת. כמה שעות אחרי, נצפו השניים כשהם מבלים במספר מועדונים בעיר, ביניהם גם מועדון הזיזי טריפו. אם זה לא קאמבק, אז מה כן?

גם וואלה! סלבס ודוכן הפלאפל השכונתי שלה עשו קאמבק, עכשיו הם בלתי נפרדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully