וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין כהן ונירו מדגמנים קאמבק?

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

23.4.2012 / 13:31

כשנה אחרי שנירו לוי וקארין כהן פירקו את החבילה בקול גדול, פלאס סשן צווחות על מדרגות הרבנות, מקורבים ללוי טוענים: "האהבה לא דעכה ויש סיכוי לקאמבק". וואלה! סלבס הלם

סאגת הזוגיות של נירו לוי וקארין כהן היתה יכולה לפרנס לא מעט כותבי טלנובלות. לאחר שנפגשו בספטמבר 2011, על מדרגות הרבנות, שם חתמו באופן סופי וקולני במיוחד, את הפרק הזוגי שלהם, התפנו השניים להתנחם בזרועותיהם של בני זוג אחרים. לוי ליקק את הפצעים בעזרתה האדיבה של אורטל סולימן ("הדור הבא 7\24"), וכהן התנחמה בזרועותיו של החבר הכי טוב של אייל גולן, טל אהרון.

קארין כהן, טל אהרון. ניר פקין
כבר לא. כהן ואהרון בימים יפים יותר/ניר פקין

לפי מקורבים לנירו, הקשר הצונן עליו שמרו השניים התחמם לאחרונה, בעקבות הפרידה של כהן מאהרון, "האהבה שלהם לא דעכה בכלל", סיפר המקורב, "הם נפגשו לאחרונה וכמו שזה נראה, יש מצב לקאמבק".
מצדה של כהן הקולות קצת פחות מתלהבים ויודעי דבר ריכלו לוואלה! סלבס כי הכהן קצת פחות מתלהבת מההצהרות הזוגיות. "הם באמת נפגשו ויישרו את ההדורים ביניהם, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה ביניהם עכשיו".

אורטל סולימן, נירו לוי. ניר פקין
גם הם אמרו ביוש. נירו לאורטל/ניר פקין

למי שהספיק לשכוח, נירו וקארין התחתנו באיוונט עמוס סלבס במאי 2010, ולאחר שנה ושלושה חודשים בדיוק החליטו שהזוגיות הזו לא מתאימה להם ונפרדו. החתימה על הגט התארכה, היות ובני הזוג לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי חלוקת הרכוש המשותף. בתוך זמן קצר התארגנו על מערכות יחסים חדשות ונוצצות לא פחות שזיכו אותם באייטמים במדורי הרכילות.

כאמור, מערכות היחסים הללו התפרקו גם הן ולפי מקורבים, הגרושים מצאו את עצמם מתנחמים שוב, הפעם זה בזרועותיה של זו.

נורית אורגל מסרה בשמה של כהן: "אין תגובה"

נירו לוי, קארין כהן. שוקה כהן
נירו וקארין רבים ברבמות/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully