וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש החדש של טום קשתי

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

15.4.2012 / 1:51

הזכר הכי לוהט ב"המירוץ למיליון", הבין שמחירי הדלק בארץ לא ילכו וירדו, אז במקום לשדרג לארבע על ארבע, רכש אופניים חדשים. וואלה! סלבס על גלגלים

טום קשתי ההורס לא מתכוון להוציא לכולם את העיניים עם רכב חדש ונוצץ, כמו שאר הכוכבים בביצה, אז בזמן שביקר בתערוכת הרכבים, "אוטומוטור", שהתקיימה בגני התערוכה, הבחין באופניים החשמליות של חברת shikko.

לאחר שיצא לסיבוב קצר עם האופניים ההורסות, החליט הקשתי שהוא לא יכול להיפרד, פתח את הארנק ורכש לעצמו זוג נדנש ומפנק בהנחת סלב. אל דאגה, הרכש החדש לא מבטיח כי לאחר שיופיע בריאליטי הכדורגל של HOT, לא ירכוש לעצמו ג'יפ מנקר עיניים כמו זה של בר רפאלי.

טום קשתי. ברק פכטר, ברק פכטר
מתאימות לי?/ברק פכטר, ברק פכטר

עד אז, אם תתקלו בקשתי מתייר בעיר באחד משבילי האופניים, תוכלו לבקש ממנו להשמיע לכם את הסינגל החדש עליו הוא עובד בימים אלה ואותו יקליט בקרוב באולפן ההקלטות.

טום קשתי. ברק פכטר, ברק פכטר
רק על הקווים/ברק פכטר, ברק פכטר

לידיעת הקוראות המריירות: אין שום סיכוי שקשתי יקח אתכן לסיבוב על הראמה שלו, כי בזמן שהוא מדווש, מקליט ומתאמן בכדורגל, הצמודה של קשתי, קורל, בת 20 מפתח תקווה, מוודא שלא ירגיש לבד.

וואלה! סלבס גם כן רוצה לטייל בעיר בלי חרדת פקחים ובעיות חנייה, אז היא קנתה אופניים, רתמה אליהן עגלה ועושה סיבובים לתיירים.

טום קשתי. ברק פכטר, ברק פכטר
איך אני נוסע אחי?/ברק פכטר, ברק פכטר
  • עוד באותו נושא:
  • טום קשתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully