וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרלט גו'הנסון מפרסמת חנות סקס

וואלה! סלבס

10.4.2012 / 13:38

בזמן שכוכבים במעמדה מתפנקים בקמפיינים עתירי דולרים, תמונתה של סקרלט מתנוססת בפרסומת של חנות סקס מקסיקנית. המחיר: חינם. התוצאה: ככל הנראה תביעת על-חלל. וואלה! סלבס

המבקרים בעיר קלקסיקו שעל גבול מקסיקו וארצות הברית לא ידעו נפשם מרוב אושר, כשגילו את תמונתה של לא אחרת מאשר סקרלט ג'והנסון מתנוססת על כרטיסי הביקור של חנות הסקס השכונתית שלהם.

אתר הרכילות האמריקאי TMZ פרסם הבוקר את כרטיס הביקור ובו תמונתה של ג'והנסון הפצצה רובצת לה על הרצפה, כשהיא לובשת כמעט שום דבר ומפנקת את המריירים בה בשרבוב שפתיים חושני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מזהים? יופי, עכשיו תתתקשרו ותבקשו אותה/מערכת וואלה, צילום מסך

לטענת האתר, עורכיו התקשרו לחנות ודרשו הסברים, אך בעל המקום הודיע (באנגלית רהוטה), כי הוא לא יודע מי זו סקרלט ג'והנסון וכי בית הדפוס ממנו הזמין את כרטיסי הביקור בחר את התמונה על דעת עצמו.

אנשיה של שחקנית הקולנוע טרם הגיבו לביזיון, אך כשהם יעשו זאת, ככל הנראה השיח יתקיים בבית המשפט וידון בעיקר בגובה הפיצויים שישולמו לבלונדה.

לא קשה להבין מדוע חשבו אנשי החנות כי סקרלט תתאים לקמפיין את מעורת הסקס שלהם. רק לפני כמה חודשים נפרץ המכשיר הסלולארי של השחקנית ונגנבו ממנו תמונות עירום שככל הנראה שלחה לבן זוגה לשעבר ריאן ריינולדס.

וואלה! סלבס ביקשה לקמפיין חנות סקס בתחנה מרכזית, אבל אמרו לה שהיא רק תבריח את הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully