וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי למעריץ: "ממליצה לך לגדל שכל"

וואלה! סלבס

26.3.2012 / 15:06

הבינלאומית ממש לא התרשמה מציוץ שקיבלה בטוויטר והשפיל את קהילת הגייז, ומיהר לצאת להגנתם. פעם נוספת. וואלה! סלבס הכי פרנדלי

בר רפאלי יכולה לספוג ביקורת על ביצועיה, כישוריה ונתוניה הפיזיים, אבל אוי וגם אבוי למי שיעז להעליב את חבריה מהקהילה הגאה. כשבוע לאחר שיצאה בפומבי נגד ממשלת רוסיה והחוק החשוך המונע מאנשים לצאת מהארון ולנהל אורח חיים הומוסקסואלי, אחרת ייקנסו, רפאלי מכה שנית.

בר רפאלי. מתוך קמפיין פסיונטה, ספק 500
עד לגייז! רפאלי תורמת לקהילה/ספק 500, מתוך קמפיין פסיונטה

מעריץ תימהוני החליט לפנק את המודליסטה ועוקביה בדעתו המלומדת אודות הגייז וזכויותיהם וצייץ לרפאלי: "למי פקינג אכפת ושאתם רואים הומלס בתל אביב מחטט בזבל בשביל משהו לאכול עוברים לידו ולא מסתכלים אז למי אכפת מהגייז בכלל". כך במקור.

הדוגמנית, שיודעת שכל ציוץ שלה עלול להפוך לכותרת, וכבר הסתבכה בעבר כאשר הגיבה לעוקבת חובבת פרובוקציות, שקלה מילים והשיבה להודעה המקוממת: "שקלתי מה לענות.. ובזהירות כי אולי אתה פשוט צעיר מאוד. ואז החלטתי שזה לא שווה תגובה. אבל ממליצה לך לפתח כישורי התבטאות לצד שכל". יו גו גירל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, רק לפני שבוע צייצה הדוגמנית בחשבון הטוויטר שלה את דעתה החריפה נגד החוק הרוסי: "תחתמו ומהר! בושה. מזעזע". לציוץ, צירפה רפאלי לינק לכתבה על הנושא שבסופה מופיע קישור לחתימה על עצומה נגד החוק המדובר.

גם מדונה יצאה בפומבי נגד החוק והצהירה שבהופעתה הבאה ברוסיה תצא נגדו על הבמה ותתסיס את המעריצים. ממשלת רוסיה בתגובה הודיעה שבמידה ותעשה זאת תיקנס בסכום השווה לששת אלפים שקלים.

כאות מחאה, וואלה! סלבס מזמינה את כל חבריה הזכרים לפרוץ בשירת קלינקה-מיה כשהם על סטילטו ופאות ליהיא גרינר.

מה אתם חושבים על בר ודעותיה הפרו-גאות? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully