וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי למען הגייז

וואלה! סלבס

20.3.2012 / 0:03

מה קורה כשהטופ מודל שומעת על הוצאת הומואים מחוץ לחוק ברוסיה? היא מצייצת ומבקשת מהעוקבים שלה לחתום על עצומה נגד החוק המטומטם. וואלה! סלבס אקטיבית

לכל אלו שאוהבים לשבת בבית ולצקצק על פועלה של הדוגמנית ההורסת בר רפאלי ועל כך שהיא לא עושה כלום חוץ מלהיות יפה - סורי, אבל הגיע הזמן לאכול את הכובע.

אז נכון, רפאלי מקדישה את רוב זמנה להידוסים על שטיחים אדומים, חגיגות במועדונים, רביצות על חופים אקזוטיים וחיוכים למצלמות של הצלמים הכי נחשבים בעולם, אבל היי, כשיש מטרה שנוגעת לליבה, היא נרתמת בכל הכח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום עולמי! בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים האחרונים, שמעה הרפאלי מחבריה בקהילה הורודה (גייז! מה לא הבנתם?) שמעכשיו אסור לצאת מהארון ברוסיה וכי הדבר נחשב לעבירה על החוק. הבלונדה המזועזעת, החליטה שאולי אין בכוחה לשנות את החוק, אבל היא בהחלט יכולה לנסות.

אתמול (ב'), שיגרה הבינלאומית ציוץ לטוויטר שלה, בו כתבה: "תחתמו ומהר! בושה. מזעזע". לציוץ, צירפה רפאלי לינק לכתבה על הנושא שבסופה מופיע קישור לחתימה על עצומה נגד החוק המדובר.

במסגרת מאמציה של וואלה! סלבס להיות הבר רפאלי הבאה, היא מצרפת את הלינק ודורשת שתלחצו, תחתמו ותשפיעו. או שיהיה לכם עסק איתה. ועם ברבור, ברור.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully