וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת אתי דודאי: מונה כונס נכסים

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

25.3.2012 / 14:00

בית המשפט מינה כונס נכסים לרכוש בעלה לשעבר של דודאי, הנמצאים באחזקתה. המשמעות: אם חוב בעלה לא יושב, היא תיאלץ למכור את הנכסים

השנה האחרונה לא היתה השנה הכי טובה בחייה של אתי דודאי, שלא לומר שנה רעה ממש. למרות הפרסום הרב, שהגיע בעקבות השתתפותה בתכנית הדוקו-ריאליטי, "מעושרות", נראה כי חייה עדיין סבוכים, כעת החליט בית המשפט למנות כונס נכסים לרכוש בעלה המנוח, דוד דודאי, שנפטר במהלך דיון בבית המשפט.

דודאי היה חייב למס הכנסה סכום של 78 מיליון שקלים. על פי העולה ממסמכי בית המשפט, דודאי העביר לגרושתו את כל הרכוש, על מנת שיוכל לחמוק מתשלום החוב.

אתי דודאי. ניר פקין
כבר לא מעושרת. אתי/ניר פקין

כעת, לאחר מותו הטרגי, דורש בית המשפט למנות לאותו רכוש שנמצא באחזקת דודאי כונס נכסים, על מנת לכסות את החוב. אם לא תצליח דודאי במשימה זו, או שלא תצליח לשכנע את הנושים להסיר את התביעה, יעמוד רכוש זה למכירה.

אם אתם בענייני ביזאר ורוצים לקנות רכוש יד ראשונה ממעושרת, בוודאי תרצו לדעת שהתכולה של דודאי כוללת את: הבית בסביון לרבות תכשיטים וחפצי אמנות. בנוסף, ישנה דירה במבשרת ציון, רכב B.M.W ו-25 אחוזים ממניות חברת אמ.אס.טי,מניות בחברת Ameriswiss Construction Development Inc, זכויות בחברת Trans Con Mobile וחשבון נאמנות.

כזכור, לפני כשבועיים הגיש שלי נרקיס, מי שנחשב בעבר למלך השוק האפור, תביעת מיליונים נגד אתי דודאי בשל חובותיה מולו, לכאורה. דודאי הכחישה את הטענות ואמרה "אני ממש לא קשורה לזה ואני לא פוחדת ולא נבהלת ממנו".

אתי דודאי מסרה בתגובה: "הטענות מופרכות. הכל יתבהר בבית המשפט".

גם לוואלה! סלבס מונה בעבר כונס נכסים, אך מאחר ולא היה מה לקחת, היא פשוט מכרה את גופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully