וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי נרקיס תובע את אתי דודאי

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

15.3.2012 / 11:47

כחודשיים אחרי שחשפה את הפרשה, וואלה! סלבס עם הפרטים המלאים. אתי דודאי ובעלה המנוח לוו כספים משלי נרקיס והתקשו להחזיר, עכשיו הם נפגשים בבית המשפט. וואלה! סלבס בוררת

חודשיים וחצי אחרי שפורסם כאן לראשונה, הסיפור על כוכבת הריאליטי שהסתבכה עם השוק האפור, עכשיו כבר אפשר לספר את הכל. לפי כתב תביעה שהוגש הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב, על ידי איש העסקים בהווה שלי נרקיס, מי שנחשב בעבר מלך השוק האפור, דודאי ובעלה לוו סכומי עתק מנרקיס והתקשו להחזיר.

לפי כתב התביעה, אתי דודאי ובעלה המנוח, דוד, לוו בשנת 2009 סכום של 300 אלף דולר, אותם החזירו בשני צ'קים, אחד על סך מיליון ומאתיים אלף שקלים והשני על סף מאתיים שלושים ואחד אלף שקלים חדשים. שני הצ'קים חזרו ללא כיסוי.

אתי דודאי. ניר פקין
לא מכירה אותו. אתי/ניר פקין

עד כה ההלוואה לא שולמה וכיום החוב עומד על סך של 8,750,529 מיליון שקלים לפי ריבית בשיעור של 16.6%.
כאילו לא די בכך, בתאריך ה-11 למאי, 2009, נחתם חוזה נוסף בין הצדדים על הלוואה בסך 250 אלף דולרים. גם בתמורה להלוואה הזו, נתנו בני הזוג שתי המחאות, אחת על סך מיליון ושמונים אלף שקלים והשנייה על סך 173,250. ההמחאה הנמוכה נפרעה, אך לגדולה מבין השתיים לא היה כיסוי.

מה שהותיר את דודאי עם חוב על סך של כ-11.5 מיליון שקלים בלבד. נכון להיום, נרקיס תובע מדודאי שישה מיליון שקלים, אך שומר לעצמו את הזכות להגדיל את סכום התביעה בעתיד.

בפרקים הקודמים: השנה האחרונה בחייה של את דודאי לא היתה שקטה. לאחר שכיכבה בריאליטי הקורע, "מעושרות", של ערוץ 10, נחשפו בעיתונים בעיותה הכלכליות לכאורה. בנוסף, לפני כחודש התמוטט הגרוש של דודאי, דוד דודאי, במהלך דיון בבית המשפט ומת מהתקף לב.

אתי דודאי מסרה בתגובה: "עדיין לא קיבלתי את כתב התביעה. אותו בחור יודע שאני לא קשורה לעניין, אך הוא מנצל את העובדה שהגרוש שלי נפטר ואת העובדה שאני דמות מפורסמת על מנת להשיג את הכסף".

הוא טוען שגם את קשורה לזה
"אני ממש לא קשורה לזה ואני לא פוחדת ולא נבהלת ממנו"

את לא מכירה אותו?
אני לא מכירה אותו, חוץ מפעם אחת שנפגשנו. אני אפילו לא יודעת להגות את השם שלו. הוא משתמש בכם על מנת לסחוט אותי. אני חושבת שזו חוצפה לעשות את זה בתקופה שאני אבלה. זה חוסר רגישות. גם ככה כואב לנו ואנחנו לא צריכים תוספות"

וואלה! סלבס לא ישנה בלילה כי יש לה חוב במכולת על סך 7 שקלים.

בעד מי אתם, אתי או שלי? בואו לדבר על זה בפייסבוק

OMG: ג'ון טרבולטה מעורב בסקנדל הומוסקסואלי

בואו להכיר את החברה החדשה של אייל גולן

הילה נחשון עוזבת את רוקדים עם כוכבים

  • עוד באותו נושא:
  • אתי דודאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully