וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל סטודנטית

וואלה! סלבס

21.3.2012 / 16:46

הדיווה הבינלאומית החליטה שבמקום לשבת מאחורי הקלעים ולחכות להופעה שלה, היא מעדיפה להעביר את הזמן בהאזנה להרצאה על חוקי הפיזיקה. וואלה! סלבס ניוטון

נראה כי דנה אינטרנשיונל כבר ראתה, שמעה וניסתה הכל. אז זהו, שכמעט. הכל, חוץ מלהיות סטודנטית מן המניין. אבל אל דאגה, לא אחת כמו האינטרנשיונל לא תעשה על זה וי.

בשבוע שעבר, הגיעה הדיווה הבינלאומית להופיע מול סטודנטים במסגרת יום הסטודנט שהתקיים באוניברסיטת חיפה. דנה'לה, שלא רגילה להיות ערה בשעות האלו של היום (שתיים בצהריים, זה באמת מוקדם), החליטה להקדים להופעה מחשש שתאחר.

לאחר שעברה את הריטואל הקבוע של שיער, איפור, בגדים ועוד קצת איפור ושיער, התיישבה הדיווה בחדר האמנים וחיכתה כמו ילדה טובה להופעה שלה. אלא שאז, היא הבינה שנותרה לה לפחות עוד שעה ושממש משעמם לה, אז היא ביקשה לעשות סיבוב באוניברסיטה.

דנה אינטרנשיונל.
בננה, זה משהו שקשור לפיזיקה?

במהלך ההידוסים שלה (על סטילסטו כמובן) במסדרונות האוניברסיטה, נתקלה האינטרנשיונל בהרצאה של החוג לפיזיקה, החליטה כי זה בא לה מה זה טוב, נכנסה לכיתה והתיישבה להאזין להרצאה כאחרונת הסטודנטיות.

אם לא די בכך, במהלך ההרצאה, הפריעה הכוכבת למרצה והחלה לשאול שאלות. סליחה, אבל לא כל אחד מבין את חוקי פיתגורס. בסוף ההרצאה יצאה דנה הישר אל הבמה ואף שאלה במהלך ההופעה "עם מי צריך לדבר בשביל להירשם לאוניברסיטה". זה, כמובן, לא מה שמנע ממנה לברוח הביתה ישר לאחר שסיימה להופיע.

גם וואלה! סלבס שקלה להירשם לאוניברסיטה, אבל אז היא גילתה שהיא שכבה שם עם כל המרצים. בכל האוניברסיטאות.

מה אתם אומרים על התעלול של דנה? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

אחרי חצי שנה: גילי מוסינזון והצמודה שלו נפרדו

מה יש לך, את: קייטי פרי הורסת חתונה!

אדיוס:: שרית חדד בדרך למקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully