וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי פרי הורסת חתונה

שירות וואלה! סלבס

22.3.2012 / 0:06

קייטי פרי פיזזה לה באיזה מועדון בלונדון, כשלפתע הבחינה בבחורה שחוגגת את מסיבת הרווקות שלה. וצווחה עליה: "אל תעשי את זה! אל תתחתני". וואלה! סלבס גרושה כמו חדשה

קייטי פרי הצטרפה לחבורת הגרושות המפורסמות בעולם, שם מככבות בין היתר מדונה, דמי מור, ג'ניפר אניסטון ועוד. אך בניגוד לגרושות הלוהטות שהתגברו על הגט ומאז רק מחפשות דרך חזרה אל מתחת לחופה, פרי כל כך מצולקת מהחוויה עד שהיא לא מוכנה לשמוע את צירוף המילים "איי דו", גם כשהן נאמרות על ידי מישהו אחר.

פרי, אשר רק לאחרונה התגרשה מראסל ברנד המטורלל, הגיעה למועדון הלילה "מהיקי" שבלונדון והתמקמה במרכז רחבת הריקודים. בין פיזוז לעינטוז, הבחינה הזמרת בעת הפדחת הצבעונית, בחבורת צעירות, שחגגו מה שנראה היה כמסיבת רווקות.

קייטי פרי וראסל ברנד באירוע צדקה השלישי למען The Art of Elysium, בוורלי הילס. GettyImages
לא ממורמרת. קייטי ובראנד/GettyImages

במקום להתעלם או מאידך להתקרב ולברך, פרי אצה רצה לכלה המבועתת שלא הבינה מה קורה לה, וצווחה עליה בפראות: "אל תתחתני!! אל תעשי את זה!!". לאחר שהתעשתה, התנצלה הזמרת ואיחלה את כל הברכות הצפויות.
"היא היתה ממש נחמד", סיפרה הכלה, "אחרי שהתפרצה, היא חזרה לעצמה ודיברה איתי עוד עשר דקות שלמות". וואו.

למי שפספס, פרי וברנד התחתנו בדצמבר 2010, אז דווח שלכבוד החתונה, קיבלה במתנה מהחתן המהבול שלה טייגר. אמיתי. ארבעה עשר חודשים של נישואים ואינספור שמועות על בגידותיו של בראנד, הספיקו לזמרת כדי להבין שמדובר בטרללה ושהיא חייבת לעזוב את הקשר הזה בהקדם. ולהרוס גם קצת לאחרים.

וואלה! סלבס התפרצה פעם לחתונה וגנבה לכלה את ההינומה. זו הדרך היחידה ששהיא תרגיש כלה אי פעם.

  • עוד באותו נושא:
  • קייטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully