וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מתפשטת

שירות וואלה! סלבס

14.3.2012 / 14:30

מה לא עושים בשביל להשכיח את כל השערוריות: האחריות לבית קרדשיאן עלו על בגדים תחתונים והצטלמו לפרסומת שתקדם את הליין החדש שלהן. וואלה! סלבס חרמונית

האחיות הכי מפורסמות בעולם, קלואי, קורטני וקים קרדשיאן החליטו שהצעד הכי חכם בקריירה שלהן יהיה להיפטר מהבגדים המעוצבים ולעלות על בגדים תחתונים מהליין החדש של המשפחה, שימכר בקרוב ברשת חנויות סירס האמריקאית.

הצילומים אמנם בוצעו לפני מספר חודשים, אבל ההחלטה לפרסם אותם דווקא עכשיו נבעה, לפי דעת מקורבים, בעקבות ההאשמות החדשות מצדו של הגרוש הממורמר של הקרדשיאנית, כריס האמפריס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מי אמר פוטושופ ולא קיבל? הקרדשיאנ'ס/מערכת וואלה, צילום מסך

הגרוש טוען שקים חייבת לו מיליוני דולרים שמשכה מהחשבון המשותף שפתחו לאחר החתונה והיא מצידה שלפה הוכחות לכך שהמפריס השתמש במאות אלפי דולרים מהחשבון המשותף לצרכיו האישיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
צנועה וחסודה. קים במיטה/מערכת וואלה, צילום מסך

כך או כך, החליטו להם אנשי יחסי הציבור של הקרדשיאניות שזה הזמן הכי נכון לפרסם את התמונה המשותפת, מה שעודד את קים החסודה להיכנס למיטה כשהיא נטולת חזייה ולהנציח את הרגע המרגש למען כל אותם מעריצים חובבי טראש. לצד התמונה אגב, צירפה את הציוץ: "אני לא יכולה לישון הלילה". מישהו מתנדב לעזור?

וואלה! סלבס נכנסה פעם למיטה כשהיא עירומה לחלוטין ואז באה המשטרה. מתברר שהזוג שכבר שכב במיטה הזו לא התלהב מהתוספת שתופסת.

מה אתם אומרים, קים עולב או מלכה? בואו לטנף איתנו בפייסבוק

חברים מטנפים: "דמי מור מתחרפנת כשאשטון לא עונה לה לנייד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully