וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה שוב מתחתנת?

שירות וואלה! סלבס

4.3.2012 / 12:00

מלכת הפופ קיבלה הצעת נישואים, שלישית במספר, מבן זוגה הרקדן הצעיר, ברהים זייבט. עכשיו היא שוקלת את זה. וואלה! סלבס יריות בחתונה

אין ספק שזו השנה של מלכת הפופ הבלתי מעורערת, מדונה. אחרי שביימה סרט ואף זכתה בפרס הפסקול בגלובוס הזהב, הוציאה אלבום חדש ויוצאת למסע הופעות חדש שיפתח בישראל, מדונה קיבלה בשבוע שעבר גם הצעת נישואים מבן זוגה הצעיר.

על פי אתר הדיילי מייל, הזמרת בת ה-53, קיבלה הצעת נישואים מהדוגמן האישי שלה, בן ה-24 (חישוב מהיר: צעיר ממנה ב-29 שנים) וכעת, על פי מקורבים, היא שוקלת את ההצעה בכובד ראש.

ברהים זייבט. AP
הזוג המאושר. מדונה וברהים/AP

"ברהים הציע לה להינשא לו", סיפר מקורב לאסתר, "אבל מדונה עדיין לא החזירה לו תשובה. היא לא רוצה לעשות משהו פזיז", דיווח המקור והוסיף, "היא מאוד מאושרת איתו, אבל החברים שלה לא בטוחים אם היא מוכנה לעוד נישואים, למרות שהיא ממש פוחדת להישאר לבד. זה עניין מאוד גדול עבורה, והיא מאד אוהבת שיש בחייה גבר צעיר שגורם לה להרגיש צעירה".

אם מדונה תסכים להינשא, הדבר יגרום לנחשול של גבות מורמות, במיוחד לאחר שהמלכה האם אמרה פעם בראיון כי היא מעדיפה שמשאית תדרוס אותה לפני שתתחתן שוב. הזוגיות של מדונה והצמוד שלה ידעה עליות וירידות, בעיקר בגלל מוצאו המוסלמי של זייבט, המתנגש עם אמונתה של המדונה, שכזכור, מחוברת לזרם הקבלה.

אם מאדג' אכן תסכים להצעת הנישואים, יהיו אלה נישואיה השלישיים: כזכור, באייטיז התחתנה המדונה עם השחקן שון פן. אחרי שהתגרשו נכנסה להריון והביאה לעולם את בתה לורדס, עם מאמן הכושר הצמוד, קרלוס ליאון. מאוחר יותר מצאה את עצמה שוב מתחת לחופה, הפעם עם הבמאי גאי ריצ'י, איתו הביאה לעולם את בנה השני רוקו.

וואלה! סלבס מתחתנת בשביל הצ'קים. והבופה.

האם מדונה תבטל את ההופעה שלה בישראל?

מה אתם חושבים? היא צריכה להסכים או לא? בואו לדבר על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully