וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביבי אל תתקוף באיראן לפני ההופעה של מדונה"

וואלה! סלבס

10.2.2012 / 19:12

קבוצה שקמה בפייסבוק, קוראת לראש הממשלה נתניהו לא לתקוף באיראן, אלא רק לאחר ההופעה של מדונה בחודש מאי. הקבוצה זוכה להתייחסות גם באתרי חדשות בחו"ל. וואלה! סלבס ווג

אם ראש הממשלה בנימין נתניהו חיפש סיבה מספיק טובה ומשכנעת לא לתקוף באיראן, ואולי, מי יודע, גם סיבה שתביא שלום עולמי, עכשיו יש לו: ההופעה של מדונה.

אחרי אינספור סיבות הגיוניות ורציונליות בעד ונגד התקיפה באיראן, יש אנשים שככל הנראה מאמינים, שההופעה של מדונה חשובה יותר מביטחונם של תושבי ישראל או תושבי איראן. בימים האחרונים נפתחה קבוצה בפייסבוק הקוראת לראש הממשלה לדחות התקיפה באיראן, לפחות עד להופעה של אסתר.

אם חשבתם שמדובר בבדיחה, או כמה אנשים עם חוש הומור רע, אתם טועים. מסתבר שאותה קבוצה שקשר בינה לבין המציאות הוא רופף בהחלט, זוכה לסיקור תקשורתי נרחב גם באתרים בחו"ל, כמו ה"ניו יורק דיילי ניוז" וה"USA TODAY", שמתייחסים ברצינות לבקשה ומדווחים על כך במהדורות החדשות. אחד ההתייחסות היותר בולטות היא של הבלוגר המפורסם פרז הילטון שפרסם ידיעה תחת הכותרת: "מדונה ככל הנראה תעצור את ההתקפה על איראן בזכות המופע שלה"

מדונה ומשפחת נתניהו עורכים קבלת שבת. לשכת העיתונות הממשלתית
בבקשה אל תתקוף. מדונה, גיא עוזרי והזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

אם תהיתם, הקבוצה, עליה כבר חתמו, נכון לכתיבת שורות אלו, 371 אנשים, מבקשת מנתיהו שיעכב מעט את התקיפה על האומה האיראנית וזו מהסיבה הפשוטה, שאם הוא יתקוף לפני ההופעה, הזמרת הכי מפורסמת בעולם פשוט תבטל את ההופעה המתוכננת לה בישראל ב29 במאי. שיט


כל הפרטים על ההופעה של מדונה

ההופעה של מדונה בסופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully