וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן דורף בארץ

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

4.3.2012 / 9:51

כוכב "בני אלמוות" ההורס נחת בסוף השבוע האחרון בתל אביב לצורך צילומי סרט חדש, לא לפני שהוא שחרש על המסיבות השוות בעיר ביחד עם עידו מוסרי. וואלה! סלבס פארטי גיר

אם לא שבעתם מהתמונות של השחקן השרירי ז'אן קלוד ואן דאם, או שאתם פשוט צעירים מדי בשביל לדעת מי הוא, קבלו תמונות של בחור שבוודאי תזהו - סטיבן דורף.

אם לא זיהיתם, חבל. דורף, למי שלא מכיר, שיחק בסרטים כמו: "לא דופק חשבון" לצד ריס וית'רספון, "אויבי הציבור" ו"בלייד". לא, לא מדובר במתקפת מפורסמים הוליוודים על ישראל, מסתבר כי דורף נמצא בארץ לצורך צילומי סרט חדש בו הוא מככב.

עידו מוסרי, סטיבן דורף. אביב חופי
הוליוודים בינינו. דורף ומוסרי/אביב חופי

הסרט שנקרא "זייתון", מספר על חייל ישראלי שנפל בשבי ומקבל סיוע מילד סורי, שעוזר לו להימלט בחזרה לארץ ישראל. הסרט יצולם בישראל ובסוריה. לצידו של דורף ישחקו גם מירה עוואד ואבי דנגור, המוכר לכולם כ"אבי הזמר".

ביום שישי האחרון, רגע לאחר שנחת בישראל, הבין דורף שהוא חייב לחבור למישהו שמבין דבר או שניים בבילויים, אז הוא הרים טלפון לעידו מוסרי, שכבר אירח כמה חברים הוליוודים והשניים יצאו לקרוע את רחבות המועדונים של העיר.

בתחילה הם הגיעו למתחם התחנה, שם חגגו יומולדת לאיש חיי הלילה נדב שצר ומשם המשיכו למועדון "החתול והכלב", שם פגשו גם את ואן דאם, שבילה באותה שעה במקום עם אשה מסתורית ושומר ראש. יאללה בלגן.

כשוואלה! סלבס רוצה לצאת היא מתקשרת ליזיז שלה, שיבוא וישחרר אותה מהאזיקים.

מה אתם חושבים על זה? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

הידעתם: גם ז'אן קלוד ואן דאם בישראל!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully