וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע מציגה: גוף מושלם אחרי לידה

וואלה! סלבס | צילום: שי נייבור, יחצנים

21.2.2012 / 13:10

פחות מחודש אחרי שילדה את אן רוטר, רותם סלע כבר מדגמנת פיגורה מושלמת ומגיעה ליום צילום עם היורשת. לקרוא ולקנא. וואלה! סלבס בייבי פאט

כבר ביציאה שלה רותם סלע מחדר היולדות השתחלה הדוגמנית אל תוך מכנסי הסקיני ג'ינס שלה וגרמה לאומה שלמה של נשים אחרי לידה לרייר בקנאה.

היום (ג') שבועות בודדים אחרי שהביאה לעולם את בתה הבכורה, אן רוטר, סלע החצופה מעזה להראות מושלם ואפילו להגיע ליום צילום עבור רשת אופנת "לוצ'י".

רותם סלע. שי ניינבורג
יש לך עוד סיכות?/שי ניינבורג

שבועיים לפני הצילומים, סלע החליטה שהיא לא נפרדת מהתינוקת ליום שלם והודיעה להפקה שעליהם להכין חדר צדדי מחומם עבור הבייבי והמטפלת הצמודה שמגיעה איתה.

ההפקה לקחה את הפרויקט ברצינות ושכרה סטודיו יוקרתי עם חדר מחומם ושריינה שני תנורי ענק דמויי אח אלגנטי עבור האם. אם אתם חייבים לדעת על הסט חיכו לדוגמנית גם ערמות בגדים אותם התבקשה ללבוש. המידה: 36. אקססוריז: סיכות ביטחון שהחזיקו את הבגדים שלא יפלו.

רותם סלע. שי ניינבורג
מאמי, את בטוחה שהיית בהריון?/שי ניינבורג

בין הצילומים, כאשר התינוקת הרגועה (טפו טפו) פרצה בצווחות רעב, דילגה לה הסלע בחינניות אל עבר החדר השני כדי לחלוץ שד ולהניק את העוללה המיוחסת.

רותם סלע. שי ניינבורג
יפה לך מחויט/שי ניינבורג

קצת לפני סוף יום הצילום המפרך, הגיע למקום בעלה (החתיך) של סלע ונצר למשפחת קסטרו, אריאל רוטר, ושיחרר את המטפלת, על מנת שיוכל לשמור על התינוקת בעצמו. זכר מרגש הרוטר הזה.

רותם סלע. שי ניינבורג
עם פנים כאלו מי צריך איפור?/שי ניינבורג

אה כן, אל תרחמו על סלע והעבודה הקשה שלה, לדוגמנית המושלמת חודש וחצי שלמים של חופשת לידה רשמית, בסיומם תארוז מזוודה ותזנק על מטוס לאפריקה שם תתחיל להצטלם לעונה השניה של תכנית הקאלט של yes, "אבודים באפריקה".

אם סלע תתעקש לקחת את הקטנה גם ליבשת השחורה, וואלה סלבס מתנדבת להיות הבייביסיטר. של אבא אריאל.

גם אתם מקנאים ברותם? בואו להתמרמר בפייסבוק

רותם סלע רגע אחרי היציאה מחדר הלידה. כן, עם הסקיני הארור

הריונית חדשה: קרן פלס בהריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully