וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע מציגה את התינוקת

וואלה! סלבס

17.1.2012 / 13:20

רותם סלע רק אישפזה את עצמה ביום שלישי עם צירי לידה והיום, 48 שעות אחרי, היא כבר מציגה את הנצר החדש למשפחת קסטרו. וואלה! סלבס כורעת

לרותם סלע הספיקו 48 שעות של אישפוז בבית החולים ליס שבאיכילוב ואכילת ג'לי אדום, בשביל להבין שהיא את ההתאוששות שלה צריכה לעשות בבית. אז היא לקחה את הבעל האוהב שלה, אריאל רוטר, ואת התינוקת החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, ועשתה צ'ק אאוט מבית החולים.

רותם סלע. אביב חופי
מזל טוב. רותם ואריאל/אביב חופי

עבור הזוג רוטר - סלע, זוהי התינוקת הבכורה ותוספת חדשה למשפחת קסטרו המפורסמת. סלע, שהגיעה לבית החולים ביום שלישי האחרון, ילדה את התינוקת בלידה טבעית, כשבעלה מחזיק לה את היד לאורך כל התהליך. היום (ה') , יצאו השניים מבית החולים, כשרותם מפגינה גזרה שלא הייתה מביישת אף דוגמנית שזה עתה ירדה מהמסלול.

אם תהיתם לשמה של התינוקת, ההורים המאושרים עדיין מתלבטים בין מספר שמות. זו אולי גם הסיבה לכך שמלוצ'י, חברת הבגדים שאותה רותם מפרסמת, החליטו לשלוח לה מצעים שעליהם רקום "מיס רוטר", ולא שמה של הילדה.

סלע ורוטר הכירו לפני כארבע שנים דרך חברים משותפים ומאז דרכיהם לא נפרדו. לפני כשנתיים חגגו השניים את הנישואים בשתי מסיבות, האחת במסיבה מצומצמת בבית הוריה של סלע בקיסריה, ואילו השנייה נערכה בגני התערוכה אל מול אלף מחבריהם הקרובים ביותר. גם וואלה! סלבס הוזמנה והבריזה. באמת.

וואלה! סלבס נתקפת צירי לידה רק ממחשבה על ילדים.

רגע לפני, רותם על השטיח האדום של טקס פפרסי הטלויזיה

רותם סלע. אביב חופי
תרימי רגע את השמיכה שנראה./אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • רותם סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully