וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למיליון: הרב אבינר נגד עקיבא וענהאל

וואלה! סלבס

20.2.2012 / 16:00

רגע אחרי ההפסד בתכנית "המירוץ למיליון", הזוג הכי חמוד על המסך מותקף על ידי הרב אבינר שטוען: "השתתפות בריאליטי היא עבירה". וואלה! סלבס שומרת נגיעה

אם לא די בכך שהזוג החמוד והדתי, עקיבא וענהאל, הפסידו את המיליון לטובת צמד הבלונדיניות, אינה ברורד ובר בן וקיל, עכשיו הם גם מותקפים על ידי אנשי דת.

הרב שלמה אבינר, רב ידוע המשמש גם כראש ישיבת "עטרת ירושלים", הרגיש צורך להביע את דעתו לגבי ההשתתפותם של הזוג שושי ושושה בתכנית הריאליטי. על פי אתר "כיפה", אמר הרב, בשיחה עם תלמידיו כי, "אי אפשר לקרוא לזה קידוש השם. זה לא עיסוק ששייך לאנשים מבוגרים", אמר אבינר והוסיף, "זה סוג של "חפש את המטמון". אפשר להתאוורר וצריך מנוחה, זה בסדר, אבל לא עיסוקים כמו זה ובמשרה מלאה על מרקעי הטלוויזיה".

עקיבא וענהאל. אביב חופי
מה עם הצניעות? עקיבא וענהאל/אביב חופי

אם לא די בכך הרב המשיך ואמר על ההשתתפות בתכנית כי, "לא רק שאין בזה מצווה, יש פה עבירה שיוצאים לחוץ לארץ. מעבר לזה, יש פה עבירה שיש בזה עיסוקים נמוכים ללא כל ערך. עצם החשיפה היא לא צנועה, אדם צריך להיות צנוע וענו ולא שילכו מאחוריו עם מצלמה ויראו מה הוא עושה".

מעבר להשתתפות, הסביר הרב כי גם העובדה שבתכנית משתתפים אנשים שאינם צנועים, אינה מקובלת עליו וכי מי שלוקח חלק בתכנית "'מחזק ידי עוברי עבירה, שיש לו שותפות בדבר לא טוב".


עקיבא וענהאל, מתוך עמכם?
"אנחנו מכירים את הרב שלמה אבינר באופן אישי, מעריכים ואוהבים אותו מאוד. לא יצאנו למירוץ למליון כשליחים של הציבור הדתי, ולכן לא נועצנו ברב אבינר לפני היציאה. ההחלטה לצאת למירוץ היתה החלטה אישית וזוגית של שנינו, וברוך השם, יצאו ממנה רק דברים טובים"

גם הרב של וואלה! סלבס כעס עליה לאחר שהשתתפה בתכנית ריאליטי. היא חשבה שהריאליטי "יו הפנר מחפש את השפנפנה הבאה", היא תכנית קולינרית שעוסקת באכילת גזרים.

מה דעתכם על מה שהרב אמר? בואו לרכל איתונו בפייסבוק

שושה בלי שושי: ענהאל מגיעה לחגיגות הגמר לבד ומשאירה את עקיבא חולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully