וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפר שכטר חוגג לליאון רוזנברג

וואלה! סלבס

19.2.2012 / 13:09

למרות "אם כל הסופות" שהובטחה, עפר שכטר ושלל כוכבים אחרים חילצו את עצמם מהפוך והגיעו למסיבת יום ההולדת של ליאון רוזנברג. וואלה! סלבס קפצה מתוך עוגה

רגע לפני שהוא מחליף קידומת ומתחיל את העשור הרביעי לחייו, ליאון רוזנברג חגג את מסיבת יום ההולדת האחרונה של שנות ה-30, במסיבה גדושת כוכבים בבר ה"ברברה", במרכז תל אביב.

עפר שכטר. אביב חופי
שיט, שכחתי מתנה. עפר/אביב חופי

בין הפנים המוכרות שהטריחו את עצמם אל מחוץ לפוך על מנת לשיר הופ טרללה למנחה "חדשות הבידור" החתיך, נמצא גם עפר שכטר, שהגיע "רק" שעתיים אחרי המועד שנכתב בהזמנה (אל דאגה, רוזנברג עצמו הפציע באיחור בן שעה שלמה).

אפרת אברמוב. אביב חופי
לא נורא, גם אני. אפרת/אביב חופי

שכטר הגיע עם חברתו הטובה אפרת אברמוב, שלאחר חצי שנה לא קלה, יצאה מהבית ונראתה טוב מתמיד. השניים אמנים הגיעו נטולי מתנות, אבל ליאון הרגיע את המתנצלים והודיע שהעובדה שהגיעו, היא כבר מתנה בפני עצמה. המתנה הזו באה עם פתק החלפה?

ירדן הראל. אביב חופי
אני הבאתי צ'ק. ירדן/אביב חופי

עוד אורחים מפרגנים שהתמקמו על הבר: ליאור סושרד, שאמנם הבריז ממסיבת יום ההולדת של ריהאנה, אבל הכי הגיע לזו של ליאון, דרור נובלמן, שהפתיע ולא הגיע עם חברותיו הטרנסקסואליות, אבי נוסבאום ואשתו. גם דנה רון הגיעה, לא לפני ששלחה את בן זוגה יריב נתי לחפש חניה ונכנסה להתחמם, כתבת השטח של התכנית, ירדן הראל, שפגשה במקום את מגישת החדשות החמות, ליאם שוהם ובעלה ועוד.

וואלה! סלבס הגיעה גם למסיבה, אבל אמרו לה שהיא לא יכולה להיכנס. למה? כי היא הגיעה עם חותלות. כלומר, רק עם חותלות. בצבע ורוד.

שכטר מוזיקלי: כנסו והאזינו לתחנת הרדיו של עפר שכטר

ליאם שוהם. אביב חופי
אני הבאתי את עצמי. זה מספיק. ליאם/אביב חופי
ליאון רוזנברג. אביב חופי
ואני הבאתי לעצמי עוגה. סתם בשביל הפאן. ליאון/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully