וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס מיוזיק: תחנת הרדיו של עפר שכטר

וואלה! סלבס

10.2.2012 / 11:28

כנסו להאזין, מיקי רוסו, הלוא הוא עופר שכטר, מציג את רשימת השירים האהובה עליו במיוחד פלוס הסברים

את עפר שכטר אתם יכולים לראות בימים אלה בסדרת המתח המשטרתית החדשה של רשת, "המיוחדת" (ימי חמישי), שם הוא משחק את מיקי רוסו, חוקר חדש, מאופק וקר רוח, ביחידה שאחראית על פיצוח התיקים המורכבים ביותר בארץ. אך כשזה מגיע למציאות ולטעם המוזיקלי שלו שכטר קצת פחות מאופק, והפלייליסט שהוא בחר עבורנו סוער ורוקיסטי.

האלבום האחרון שקנית?
"זה אמנם היה קצת מזמן, אבל אם אני לא טועה האלבום האחרון שקניתי הוא האלבום השני של מלכה באיה– 'בתוך הזכוכית'.
הכרתי את הלהקה דרך החיבור שלי לחברת הגלישה בילבונג. הייתי באירוע של החברה והלהקה הופיעה ואמרתי לעצמי: 'וואו, לזמר הזה (אסף שלם, אז הוא עוד לא היה מוכר מ"כוכב נולד") יש קול פעמונים'. מאוד נהניתי מההופעה ורצתי לקנות את הדיסק הראשון, התחברתי לדיסק בשנייה, ובבוא הימים קניתי את הדיסק השני שהוא נהדר ואני ממליץ עליו לכולם. זאת להקה מדהימה, עם גרוב מאוד מיוחד. לדעתי לא מוערכת כמו שהיא אמורה להיות".

כנסו להאזין לתחנת הרדיו של שכטר, לא תתחרטו.

עפר שכטר. אביב חופי
חתיך ועם טעם טוב. שכטר/אביב חופי

האמן האהוב עליך?
"האמן האהוב עלי היא להקה- Incubus. אני מניח שזאת תהיה הלהקה שלי לכל החיים, התחלתי איתם בסביבות גיל 20-21, הם הוציאו בזמנו את "Make Yourself". האלבום הזה ליווה אותי בתקופה המיוחדת ביותר בחיי, ויחד עם התקופה הוא נצרב בתודעה שלי. כל פעם שאשמע את הדיסק הזה ארגיש חופש, אהבה, תשוקה לחיים ושמחה. עם הזמן הלכתי איתם קדימה ואפילו נברתי אחורה בדיסקים הקודמים שלהם שהיו יותר קיצוניים. כמובן שהייתי בהופעה שלהם בארץ, שבכלל הייתה חוויה מיוחדת כי התאחדנו כל החבורה שהדיסק הזה ליווה אותה והלכנו להופעה ביחד! ולא סתם, גם אחרי זה פגשנו את הלהקה במלון ושתינו איתם ועם עוד מספר מצומצם של אנשים והיה פשוט ערב חלומי! הרגשתי כמו ילדה קטנה כשראיתי את סולן הלהקה ברנדון. כנראה שנשארו לי שאריות מהתקופה שהייתי בקטע של להקות בנים... אני חושף פה יותר מדי, הא?". כואב, אבל תמשיך.

איך אתה צורך את המוזיקה שלך?
"רוב היום אני שומע את המוזיקה דרך האייפון, וזה יוצא די הרבה. כשאני באוטו זה נע בין רדיו לאייפון או דיסקים. בבית אני אוהב דווקא לשים את ערוצי המוזיקה ולתת להם לבחור בשבילי וככה גם להיחשף לדברים חדשים".

את מי עוד תמצאו בתחנת הרדיו של שכטר: רד הוט צ'ילי פפרז, פיית' נו מור, System Of A Dowm, אליס אין צ'יינס, סאונדגרדן, כריס קורנל, ג'ף באקלי, הסמית'ס וגם מייקל ג'קסון, לצידם של רוקרים ישראלים כמו ירמי קפלן (הזמר הישראלי האהוב על שכטר), היהודים וזקני צפת, וגם הרכבים גרוביים יותר כמו כהן@מושון, מוקי ושבק ס', מוש בן ארי ושוטי הנבואה.

  • עוד באותו נושא:
  • עפר שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully