וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנופ דוג על קים קרדשיאן: "היא זונה"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

16.2.2012 / 10:16

גם הראפר סנופ דוג נחרד עקב הגירושים של קים קרדשיאן והחליט לתת לאקס שלה הסבר מלומד: "אי אפשר להפוך זונה לעקרת בית". וואלה! סלבס לא עקרת בית

המגה ראפר סנופ דוג הבין שעם ידע רב וחכמת חיים כשלו, זה לא יהיה פייר כלפי האנושות אם ישב בבית ולא יחלוק, אז במסגרת פרויקט אינטרנטי בו מחלק הדוג טיפים לסלבס אחרים, החליט הכוכב להעניק הסבר על חשבונו למה שקרה במערכת היחסים של כריס המפריס וקים קרדשיאן.

"לא היית צריך לנסות להתחתן עם הכלבה, היא לא זונה מהסוג הזה", הסביר הדוג בלשון פיוטית והוסיף, "היא מהסוג שמסתובב". אך סנופ המלומד לא רק מאשים, הוא גם מביא הוכחות: "תראה את רג'י (בוש, האקס של קרדשיאן) שלקח את הכלבה לאפריקה, הוא לא הבין למה היא נשארת שם כל כך הרבה זמן, ברור, זה בגלל שיש להם זין יותר גדול משלו". הגיוני.

כאילו לא דיי בכל זהה, הוסיף הסנופ, מדוע לדעתו היא עשתה את כל הבלאגן הזה, "יש לה דם קר, אני מתערב שתוך חודש היא מוציאה ספר, שם תוכל לספר על כל הניגרים שהיא קיבלה ואיך היא שיחקה איתם". לקינוח, סיכם הסנופ את דבריו בעוד קצת דברי טעם: "אתה לא יכול להפוך אותה לעקרת בית, אי אפשר להמציא את הגלגל, תן לה לעשות מה שהיא נועדה לעשות: להיות זונה".

וואלה! סלבס נסעה פעם לאפריקה, מאז יש לה צליעה קלה וחיוך ענק.

הסודות הכי כמוסים של משפחת קרדשיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully