וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג: עכשיו יש תאריך

צילום: אביב חופי

15.2.2012 / 0:00

החתונה הכי מדוברת של השנה תופסת תאוצה ועכשיו יש כבר תאריך ושמלה, אבל הדבר הכי חשוב - הלוקיישן, עדיין לא נקבע. וואלה! סלבס בחיפושים

לא קלים הם חייה של הדוגמנית אסתי גינזבורג. אחרי הכל היא צריכה לתמרן בין שלושה קמפיינים שונים ואם לא די בכך, צריכה הבלונדינית גם לתכנן, בין הצילומים, את החתונה הכי מדוברת של השנה - שלה ושל עדי קייזמן.

לוואלה! סלבס נודע, כי הזוג המאושר נמצא בשבועות האחרונים בסיור לוקיישנים שיתאימו לאיוונט וכי המטרה היא למצוא מקום קטן ושקט. למרות שהשניים עדיין לא מצאו מקום, מקורבים לזוג מספרים כי הם כבר סגרו על התאריך בו הם ישבעו אמונים האחד לשנייה. אז לידיעת צלמי הפפראצי, או סתם אנשים משועממים, סמנו לכם ביומן את התאריך 8.6.12, כיום החתונה של משפחת קייזמן וגינזבורג.

עדי קייזמן, אסתי גינזבורג. אביב חופי
בקיץ הקרוב תלבשי לבן. אסתי ועדי/אביב חופי

כאמור, בשבועות האחרונים הזוג תר אחר מקום הולם שיראח את החתונה. בין שלל המקומות בהם ביקרו, השניים דגמו גם את מלון אלכסנדר שבנמל תל אביב, אך לאחר משא ומתן, ובעיקר לאחר שגילו כי התאריך המבוקש לא פנוי, החליטו אסתי ועדי שלא להתחתן שם והמשיכו בחיפושים.

ומה לגבי שמלת הכלה? נראה כי בניגוד לכלות אחרות שעסוקות כל היום בחיפוש אחר שמלת החלומות, אסתי עדיין לא בחרה איזו שמלה תלבש בליל כלולתיה, זאת למרות שבקיץ שעבר היא ביקרה אצל מעצבי השמלות ויוי בלאיש ורונן פרג' ובדקה מספר אופציות.

מקורבים לדוגמנית הלוהטת אף סיפרו כי מי שנבחר להפיק את האירוע הוא אילן אשר, שהפיק את החתונות של אייל גולן ואילנית לוי, ליאור נרקיס וגם את של סאבלימינל. וואלה! סלבס פנתה אליו לתגובה אך נתקלה בטריקת טלפון בפנים. זה בסדר, היא רגילה.

גם וואלה! סלבס העדיפה להתחתן באירוע צנוע וקטן, אז היא הזמינה רק את עצמה. סולידית

הכלה הכי לוהטת: אסתי נבחרה ליהודיה הכי לוהטת בעולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully