וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין אמריקאי: אסתי גינזבורג היהודיה הלוהטת בעולם

שירות וואלה! סלבס

22.12.2011 / 15:25

אסתי גינזבורג מסמנת עוד וי במירוץ מול בר רפאלי, כשהפעם מגזין אמריקאי מכתיר אותה כיהודיה הכי לוהטת בתבל, כשהיא משאירה אבק לרפאלי שנשארה במקום החמישי. וואלה! סלבס יידישע מאמא

אסתי גינזבורג, אמנם הנמיכה בשנתיים האחרונות פרופיל בעקבות השירות הצבאי שלה, אבל זה לא מה שמנע מהמגזין האמריקאי "complex" לדרג אותה במקום הראשון ברשימת "50 הנשים היהודיות הלוהטות בתבל".

גינזבורג, שרק לאחרונה חזרה במלוא המרץ לשוק הדוגמנות העולמי וכבר הספיקה להיפגש עם מעצבי על מפורסמים, הוכתרה על ידי המגזין כיהודיה הכי לוהטת בעולם כשהיא משאירה אבק לצ'ילבה הנצחית שלה בר רפאלי שהתמקמה לה במקום החמישי ואפילו לבלונדה ההוליוודית סקרלט ג'והנסון.

אסתי גינזבורג מצטלמת לקמפיין גו אנדר. אביב חופי
באמת לוהטת. אסתי/אביב חופי

במגזין אף נימקו את הבחירה בגינזבורג ועל הדרך הוסיפו קצת שמן למדורה כשכתבו: "אסתי לא רק שירתה את המדינה שלה כשעשתה צבא, אלא גם יצאה נגד הדוגמנית בר רפאלי בגלל שזו השתמטה". לא נעים.

מלבד הסופרמודלס הישראליות, ניתן עוד למצוא ברשימה את: מילה קוניס שהתברגה למקום השני, האמא הטרייה נטלי פורטמן במקום השביעי והנציגה שלנו באיטליה, מורן אטיאס, רק במקום ה12. עוד ברשימה: שרה מישל גלר, ליאה מישל, קייט הדסון, וינונה ריידר, גווינת' פלטרו, יעל בר זוהר (?!) וסוגרת את הרשימה רייצ'ל וויז.

וואלה! סלבס היתה אמורה להיות במקום הראשון, אבל גילו שהיא לא שומרת נגיעה.

את הרשימה המלאה, כולל תמונות, תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק שלנו

גם קוואלי חושב שאסתי לוהטת

אסתי ממשיכה לטפח את הקריירה ההוליוודית שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהטת, אבל פחות. בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully