וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר ואינה חוגגות את הניצחון במירוץ למיליון

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

12.2.2012 / 13:09

רגע אחרי שלקחו את המיליון, במקום לחגוג במסעדת יוקרה, החליטו שתי הבלונדיניות לחגוג ביחד עם משפחותיהן במסעדת המבורגרים, כאחד העם. וואלה! סלבס משלמת רק על עצמה

אחרי חודשים ארוכים של ציפייה, אתמול (שבת), זה סוף סוף קרה, הצמד הכי בלונדיני על המסך שלכם, בר בן וקיל ואינה ברודר, צלחו ראשונות את קו הסיום של המירוץ הכי מייגע בארץ, וזכו בפרס הראשון, מיליון שקלים, בעונה השנייה של תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון".

בר ואינה. אביב חופי
לוק של חצי מיליון שקל. אינה ובר/אביב חופי

אל שידור הגמר, שהתרחש במועדון "הפיצ'ר" שבהרצליה, הגיעו כל המתמודדים של העונה השנייה, על מנת לפרגן לבנות שהוכיחו לכולם שבלונדיניות נהנות יותר, ועל הדרך, גברו על האחים אלון ואורן והזוג המתוק עקיבא וענהאל.

עקיבא וענהאל. אביב חופי
אם לא מהתכנית, המיליון יבוא מדוגמנות. עקיבה וענהאל/אביב חופי

מלבד שלישיית הגמר, הגיעו לראות את הבנות צוחקות כל הדרך אל הבנק גם טום ואדל, שנראו מיודדים מתמיד ואף הביאו את המשפחות שהרעיפו חיבוקים ונשיקות האחד על השניה, שושי ושושה שהפציעו היישר מסוף שבוע רגוע במלון בעיר, אלון וחן שילוני, שאוטוטו נכנסת לחדר הלידה, אוסי וכרמית שבשבוע הקרוב יעלו על בגדי ים ויצטלמו לקמפיין חדש, פיפי וניצן, שירה ופיראס ופונדק ומוטי.

אלון ואורן. אביב חופי
היי, לפחות הרווחתם אחד את השני... או משהו. אורן ואלון/אביב חופי

אם ציפיתם לדיווחים על מסיבת ניצחון גרנדיוזית הכוללת מלא אלכוהול וסושי עם חשבון המרופדות הטריות, אתם יכולים להפסיק לצפות. למרות שהשתיים זכו במיליון שקלים, הן העדיפו שלא לבזבז את הכסף והסתפקו בארוחת ניצחון ביחד עם המשפחות שלהן, במסעדת המבורגרים בעיר. מי שבלט בהיעדרו היה האקס של בר - נתן גושן, שרק לא מזמן נפשו ביחד בצפון ובימים האחרונים פורסם, כי הם נפרדו רגע לפני הגמר הגדול. שנאמר: תסמונת מלכת היופי מבעוד מועד.

וואלה! סלבס אכלה פעם במסעדת המבורגרים, אבל לא היה לה מיליון שקלים בכיס, אז היא עשתה כלים.

אתם חושבים שהגיע להן לזכות? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אוסי וכרמית. אביב חופי
כל כך תימניות, שכבר שכחנו שיש להם שמות.אוסי וכרמית חוגגות/אביב חופי
חן ואלון. אביב חופי
גדולה עליו? חן ואלון, רגע לפני/אביב חופי
מוטי ופונדק. אביב חופי
לא חוגגים. מוטי ופונדק/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully