וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למיליון: אוסי וכרמית בקמפיין בגדי ים

וואלה! סלבס

9.2.2012 / 10:49

רגע לפני הגמר הגדול, צמד התימניות, אוסי וכרמית, קוטפות קמפיין חדש לבגדי ים לנשים בשלות. הסכום: עשרת אלפים דולר לכל אחת. וואלה! סלבס סופרת רק בלירות שטרלינג

אוסי וכרמית, צמד התימניות הכי חמודות על המסך שלכם, לא ציפו שהופעה אחת על המסך תניב קמפיין לבגדי ים. וכך, אחרי שהופיעו בבגדי ים במהלך סקי בשלג פלאס הופעה אחת בעירום, בתכנית "המירוץ למיליון", זכו השתיים לקמפיין. התימניות העליזות אמנם לא צלחו את קו הסיום והגיעו לגמר הגדול, מה שאומר שהן גם לא יזכו במיליון השקלים, אבל היי, זה לא אומר שהן לא ירוויחו בעצמן אחרי ההשתתפות בתכנית. אם אתם חייבים לדעת, אז עבור הקמפיין, תשלשל לכיסה כל אחת מהבנות, לא פחות מעשרת אלפים דולר. שווה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עזבו גלביות, איפה החוטיני? אוסי וכרמית/מערכת וואלה!, צילום מסך

את 15 דקות התהילה שלהן, מתחילות השתיים לנצל רגע לפני שתיגמר העונה והן יהפכו ללא רלוונטיות, ובימים האחרונים חתמו על חוזה עם חברת בגדי הים "ליפס". במסגרת הקמפיין, שיצטלם בסוף שבוע הבא, ידחסו השתיים את גופן העסיסי לבגדי ים וידגמנו על חוף הים, משל היו נעמי קמפבל וטיירה בנקס.

אם תהיתם מדוע בחרו בחברה דווקא בתימניות, ההסבר הוא שקהל היעד של החברה הוא נשים בשלות, או במילים אחרות בעלות גוף בוטילישסי. "לאחר שראו בחברה את אוסי וכרמית מדגמנות בעירום ועושות סקי בבגדי ים, החליטו שהן הפרזנטוריות המתאימות" הסביר גורם בחברה.

כזכור, עבור כרמית זו אינה הפעם הראשונה שהיא מדגמנת בגדי ים. כפי שפורסם כאן, בצעירותה, ניסתה כרמית את מזלה כדוגמנית ואף הצטלמה בבגד ים זהב, שלא משאיר הרבה מקום לדימיון.

וואלה! סלבס מדגמנת רק בפרסומות להסרת שיער בלייזר. היא במודעה של הלפני. למקרה שתהיתם

אם לא בדוגמנות: אוסי חוזרת למטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully