וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה טסה להוליווד

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

12.2.2012 / 11:35

מאיה בוסקילה טרם הספיקה להירגע מהטירוף של הפסטיגל וכבר מצאה את עצמה בשדה התעופה נפרדת מהבעל והמשפחה וטסה לצילומי "לה לה לנד" בארה"ב. וואלה! סלבס שלום אני נוסעת

תקופה טובה עוברת על הזמרת מאיה בוסקילה. רגע אחד היא בוכה על מר גורלה, ודקה לאחר מכן היא כבר מצטיידת במנהלים חדשים, שלאחת מהם קוראים שרית חדד, מתחתנת עם חתיך הורס, שהוא במקרה גם מאבטח אישים, ומזיעה על במות הפסטיגל.

מאיה בוסקילה. ניר פקין
יאללה, תני בוסה. מאיה ומתן/ניר פקין

אך לא הכל ורוד בחייה של הזמרת. בשבוע שעבר התבשרה הבוסקילה שהיא לא תייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון. לא כיף. אבל בוסקילה לא אחת שתשבר בגלל הודעה שכזו ואתמול (ש') בלילה, היא כבר ארזה את הפקלאות שלה, סחבה את הבעל והמשפחה מנתניה והגיעה לשדה התעופה, רק בשביל להזיל דמעה או שתיים אל מול צלמי הפפראצי ולהיפרד מכולם, רגע לפני שהיא טסה לצילומי העונה השנייה של "לה לה לנד".

בוסקילה לא הייתה היחידה שנפרדה מהמשפחה, עוד הגיעו לשדה והתעופפו להם לאל.איי, במטרה לנסות את מזלם: שיר לוי, שרית אביטן, אלי זולטא וליאת בנאי.

מאיה בוסקילה. ניר פקין
שלום, אני נוסעת/ניר פקין

מי שלא הגיע היה מושיק עפיה, שיומיים לפני הטיסה המיוחלת נפל למשכב עם שפעת קשה, ובהמלצת הרופא שלו הוחלט שהוא ישאר בארץ. אבל סיפורים לחוד ומעשים לחוד. גורמים בהפקה מספרים, כי הסיבה האמיתית להברזה של הזמר המסוקס הייתה פחד הטיסה של הזמר. מתברר שעפיה שכח לציין בפני ההפקה, כי הוא סובל מפחד טיסה וברגע האחרון נתקף חרדה והחליט לבטל. אך אל דאגה, עפיה יעשה את דרכו להוליווד בימים הקרובים. בכל זאת, יש חוזה.

וואלה! סלבס הבריזה מצילומים, אחרי שהבינה שאבי ביטר זה לא יו הפנר הישראלי.

בוחן פתע: על מה מאיה בוסקילה מתחרטת?

שיר לוי. ניר פקין
ארזת לבד?/ניר פקין
ליאת בנאי. ניר פקין
עשית צ'ק אין?/ניר פקין
שרית אביטן. ניר פקין
חיה בלה לה לנד. שרית/ניר פקין
אלי זולטא. ניר פקין
שלא יהיה לך אובר וויט. זולטא/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully