וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת יום האהבה: ליידי גאגא רוצה זוגיות פתוחה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

9.2.2012 / 11:35

רגע לפני הוולנטיינז דיי, ליידי גאגא הודיעה לצמוד הלוהט שלה שהיא בכלל מעוניינת בזוגיות פתוחה ולפי מקורב, "היא אמרה לו שכל עוד זה רק סקס, זה בסדר". וואלה! סלבס זורמת

ליידי גאגא מקפידה להדהים את העולם עם הבחירות האופנתיות הגרוטסקיות שלה, כשהיא מקפידה ללרלר מנטרות על קבלה ואהבה עצמית. באופן ביזארי לחלוטין היא הצליחה סוף סוף למצוא זוגיות ונצמדה לשחקן הלוהט טיילור קיני ("יומני הערפד").

הבעיה: למרות הפרסומים על כך שהגאגא עתידה לרכוש בית בשכונה של קיני בפנסילבניה, סתם בשביל להרגיש קרובה, צהובון ה"סטאר" מדווח על כך שלכבוד הוולנטיינז דיי, הזמרת החליטה לפנק את הצמוד החמוד שלה, בהודעה מרגשת. מקורב פטפטן סיפר לצהובון שגאגא כל כך מפחדת שקיני יבגוד בה, עד שהחליטה להודיע על פתיחת הקשר שלהם. "היא החליטה שאם היא תיתן לו אישור לשכב עם בחורות אחרות, זה יוריד את הריגוש מבגידה והוא לא יעשה את זה".

מיליון חוגגים קיבלו את שנת 2012 בכיכר טיימס. רויטרס
בגלל זה פתחת? גאגא זורמת עם ראש עיריית ניו יורק/רויטרס

אם גם אתם תוהים איך קיני הגיב להחלטה המטומטמת של הזמרת, אז גם לזה יש למקורב תשובה. "הוא היה המום", טוען החבר, "לא ידע איך להגיב לשיחה הזו שהיא יזמה". רק לאחרונה דווח במדורי הרכילות שקיני כל כך מאוהב בליידי שלו, עד שביקש ממנה להפסיק להתחבא. "לטענתו אנשים לא יודעים איך היא נראית וכמה היא מושלמת", סיפר חבר אחר לאתרי הרכילות.
גאגא מצידה גם כן עשתה קולות של רצינות כאשר תרה אחר אחוזה בשכונת המגורים של קיני, על מנת שיוכלו להתגורר סמוך אחד לשניה ולנהל מערכת יחסים "נורמאלית".

וואלה! סלבס ניסתה פעם זוגיות פתוחה, אבל אז גילתה שחוץ מהכלב שלה, אף אחד לא מתקרב אליה.

מה אתם חושבים על זה? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

ליידי גאגא מבזבזת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully