וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא ומיילי סיירוס מבזבזות

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

1.2.2012 / 14:05

שתי הכוכבות הלוהטות של הוליווד החליטו לבזבז קצת כסף, אז במקום לקנות לעצמן חולצה, הליידי רכשה בית בלונדון וסיירוס הלכה על מרצדס ב-127 אלף דולר. וואלה! סלבס מקנאה

כנראה שליידי גאגא ומיילי סיירוס לא צפו לאחרונה בערוצי החדשות ולא ממש שמעו על דפני ליף ואחיותיה בניכר פלאס המיתון שפוקד את כלכלות העולם, והחליטו לצאת למסע קניות מטורף.

מה שאצלכם בוודאי היה נגמר בחולצה הורסת או מקסימום זוג נעליים, לא בהכרח מספק את צמד הלוהטות. גאגא, שכבר פורסם כאן בעבר על חיפושיה הקדחתניים אחרי בית חדש, תהפוך בקרוב לשכנה של לא אחר מאשר גיא ריצ'י, האקס של מדונה - אויבת הכי גדולה שלה. הזמרת, שכנראה רצתה לנקר למדונה את העיניים, החליטה לרכוש בית באחת השכונות היותר יוקרתיות בווסט אנד שבלונדון תמורת סכום של כמה מיליוני פאונדים.

"הבית נמצא באזור של בתי יוקרה", סיפר מקורב לזמרת, "הוא עדיין בשלבי בנייה ובקרוב היא תוכל לגור בו. ההחלטה לקנות בית בלונדון הגיעה כי נמאס לה לגור בבתי מלון בכל פעם, אז היא החליטה לקנות". איזה קטע, גם וואלה! סלבס עשתה את זה.

מיילי סיירוס. Jason Merritt, GettyImages
עוד מילה, אני קונה גם אותך!/GettyImages, Jason Merritt

אבל לא רק הגאגא משתגעת ופותחת את הארנק. הכוכבת ההורסת מיילי סיירוס, החליטה גם היא לפנק את עצמה בצעצוע דנדש. אחרי שפורסם כי הונה נאמד בכמאה מיליון דולרים, הרשתה לעצמה אחת הילדות הכי מרוויחות בהוליווד, לרכוש מרצדס ספורט חדשה מהשקיות בשווי של 127 אלף דולר. לחובבי המכוניות שביניכם, מדובר בדגם SL550 שנת 2012 שעולה בארץ טיפה מעל מיליון שקלים. אגב, כדי לגרום לכם לקנא עוד קצת, הסיירוס שילמה את כל הסכום מראש. סתם כי היא יכולה.

לוואלה! סלבס דיגדג באצבעות אז היא הלכה לפיצוצייה ופירקה חמישה שקלים על וודקה אלסקה. בטירוף שלה, צ'וגעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully