וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרל לאגרפלד: "הרוסים מכוערים, היוונים מושחתים ואדל שמנה"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

8.2.2012 / 13:22

מעצב העל פותח פה מטונף ולא מוותר לאף אחד: לטענתו אם היה אשה רוסייה היה הופך ללסבית, האיטלקים לא אמינים ומלכת אנגליה לא ממש רלוונטית בעיניו. וואלה! סלבס ג'ורה קוטור

עורכי המגזין METRO החינמי הופתעו לגלות שהמעצב הנודע קרל לאגרפלד נעתר לפנייתם והסכים לשמש כעורך ליום אחד במגזין. מה שהם לא ציפו לו, היה פה הג'ורה שפתח המעצב, שהדהים אפילו את הכתבים המנוסים של החינמון. "הגברים הרוסים מכוערים", טען בכל הכוח, "כולם חוץ מהחבר של נעמי קמפבל כמובן". כמובן.

כאילו לא דיי בהפלצה הזו, מעצב העל הגרמני הסביר שאם היה אשה רוסיה, היה מעדיף לבלות את חיו כלסבית. ההסבר הרשמי: "אתה מטייל ברוסיה ורואה את כל הנשים היפות האלה עם גברים מכוערים!". הגיוני.

לאחר שסיים להצליף באומה הרוסית, עבר מעצב הבית של "שאנל", לדון בסוגיית השומן של הזמרת אדל. "היא שמנה" טען מבלי להניד עפעף וכן, יש גם הסבר, "יש לה פנים יפות וקול אלוהי, אבל היא הכי שמנה שהיתה אי פעם". גם הזמרת לנה דל ריי לא יצאה ממנו בזול, "היא מורכבת ברובה בהשתלות סיליקון, נכון?". אם אתה אומר

קרל לאגרפלד בתצוגה בפריז (2003). REMY DE LA MAUVINIERE, AP
חכו חכו שתשמעו מה אני חושב עליכם. קרל/AP, REMY DE LA MAUVINIERE

אם חשבתם שכאן נגמרה הטינופת, טעיתם. המעצב הגרמני לא עצר באדום והמשיך לטנף, כשנשאל על המשבר ביוון, הסביר שאף אחד לא רוצה שיוון תיעלם, כמובן, "יש להם מוניטין של מושחתים, כשאתה שולח כסף אף פעם אי אפשר לדעת לאן הוא יגיע".

אחרי שעצר לחשוב לרגע הוסיף, "גם האיטלקים מושחתים". אבל נראה שההסתבכות הכי גדולה שלו היא עם לא אחרת מאשר המלכה אליזבת, שחוגגת 60 שנות כהונה. על פי המעצב, משפחת המלוכה יקרה מדי ואין בה כל צורך, "למרות שהם מביאים המון תיירים שמזרימים כסף לממלכה, לא צריך משפחת מלוכה. למה זה טוב?". שאלה טובה. "המלכה חמודה, היא גרסה חייכנית יותר של סבתא שלה ומתלבשת בצורה שמתאימה לה יותר. מה שזה לא אומר". עכשיו אתה נזכר להתחנף?

מי שדווקא כן קיבלה מחמאה מהמעצב, היא האישה הראשונה של ארה"ב. לאגרפלד הסביר שאם היה אמריקאי היה בוחר בברק אובמה. לא חלילה בגלל הדעות הפוליטיות המורכבות שלו, אלא בעיקר בגלל הישבן של אשתו. "אני אוהב את מישל אובמה", סיפר והסביר, "כשנשאלה אם החצאית שלה הדוקה מדי, היא ענתה, 'למה, יש לך בעיה עם התחת הגדול והשחור שלי?', אני אוהב את זה".

לאגרפלד הוא לא מעצב העל היחיד שהחליט לפרגן לעולם את דעותיו. בשנה שעברה היה זה מעצב העל ג'ון גליאנו שצולם כשהוא מתבטא באנטישמיות ובשבחו של היטלר, בעת שיכרות. במקרה שלו זה הסתיים בכתב אישום ופיטורים מבית האופנה "דיור" בראשו עמד.

כאות מחאה על הג'ורה של לאגרפלד וגליאנו, וואלה! סלבס החליטה לשרוף את כל בגדי הקוטור שלה ולהחליף אותם בבגדים משוק הכרמל.

מה אתם חושבים על הדברים של המעצב? בואו לדבר על זה בפייסבוק

גם לחברה שלו יש מה להגיד: בר רפאלי בעד אזרחי סוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully