וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי למען אזרחי סוריה

וואלה! סלבס | צילום: gettyimagesbank

8.2.2012 / 10:10

בר רפאלי הגיעה לשדה התעופה וגילתה שפספסה את הטיסה. אז כמו כל כוכבת, היא התחילה לבכות. מאוחר יותר גילתה על הטבח באזרחי סוריה ובכתה גם קצת בשבילם. וואלה! סלבס נשמה

בר רפאלי בסך הכל ניסתה לשים קץ לסבל הנוראי שלה מהקור האיום שתוקף בימים אלה את אירופה וביקשה לנטוש את לונדון לטובת יעד אחר. הבעיה: הגורל רצה אחרת. תמשיכו זה נהיה מעניין.

הרפאלי, שרק לפני יומיים הגישה את פרס ספורטאי השנה לטניסאי נובאק דג'וקוביץ, החליטה שעם כל האהבה שלה ללונדון, היא חייבת לעבור ללוקיישן קצת פחות קפוא. מה שאצלכם היה נגמר בטיול לקניון, אצלה הסתיים בנסיעה לשדה התעופה. אממה, כשהגיעה הבלונדה על כל המזוודות שלה להית'רו, גילתה כי הטיסה המתוכננת בוטלה. אופסי.

בר רפאלי, טקס פרסי הספורט. Tom Dulat, GettyImages
כשאת בוכה את לא יפה./GettyImages, Tom Dulat

הדוגמנית עשתה את דרכה חזרה לבית המלון כשהיא מצייצת לעולם כולו כמה היא עצבנית. למחרת בבוקר התעוררה לה הפרינססה (יקיצה טבעית, בארור) ושוב מיהרה לשדה התעופה, הפעם בשביל לגלות שהיקיצה הטבעית שלה בגדה בה והיא פספסה את הטיסה. אופסי 2.

רפאלי, שסביר להניח עמדה בפני מצבים קשים יותר בחייה, לא הצליחה להתאפק ופרצה בבכי באמצע השדה, אל מול עיניהם האדישות של העובדים. כשראתה שהבכי לא עובד ואף אחד לא מתכוון לעצור את המטוס ולתת לה לעלות, היא צייצה: "אחד התנאים לעבודה בשדה תעופה הוא להיות אדישים לדמעות. בגלל שאני אשה, ניסיתי לבכות. זה לא עובד. הפסקתי". בפעם הבאה תנסי להתפשט, זה בטוח ירגש את הבריטים הקרירים.

אך כאן לא נגמרה מסכת העינויים של הדוגמנית. לאחר שסיימה למרר על מר גורלה, החלה הרפאלי לעלעל בעיתוני היום וגילתה לתדהמתה פרטים נוספים על הטווח שמתבצע באזרחי סוריה. או אז, נפרץ סכר הדמעות האמיתי של הדוגמנית ולא, לא בגלל הטבח עצמו, אלא בזכות סוג של מודעות עצמית. ההסבר, כצפוי, מצא דרכו אל הטוויטר: "אני עכשיו קוראת את החדשות על סוריה ובוכה בגלל שבכיתי על טיסה מטופשת! הלב שלי יוצא אל האנשים ששם". חמודה.

וואלה! סלבס בכתה פעם בשדה התעופה כי נגמר בדיוטי הטובלרון. במקום היא קנתה ארבעה פאקטים ועישנה את הכל בשירותים במטוס.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully