וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פרץ מצטרף ל"כוכב נולד"

וואלה! סלבס

8.2.2012 / 12:42

הזמר משה פרץ, שכבר הוכיח את היכולות שלו ב"בית הספר למוזיקה", יחבור לפאנל השופטים של "כוכב נולד" וישפוט לצידם של מירי מסיקה, צדי צרפתי וגידי גוב. וואלה! סלבס לייק

אחרי אין ספור ספקולציות לגבי השופט שימלא את מקומה של מרגלית צנעני על כסא השופטים ב"כוכב נולד", ולאחר שגם השמות של אייל גולן ונינט טייב נזרקו באויר כאופציות ריאליות, הוכרז היום (ד') שמו של משה פרץ, שישב על כס השופט המזרחי הרותח.

כזכור, פרץ כיכב לא מזמן על המסך, בלב הפריים טיים, כששימש כמורה בריאליטי "בית הספר למוזיקה", השייכת גם היא ל"טדי הפקות". פרץ נחשב לאחד מהזמרים המובילים ביותר בז'אנר הים תיכוני וברזומה שלו פרס אקו"ם על תגלית השנה ואלבומי זהב ופלטינה.

משה פרץ. אביב חופי
אדוני השופט./אביב חופי

בימים אלו נלחמת הפקת כוכב נולד באחות החדשה, "THE VOICE", ומנסה לשלוף כמה שיותר שפנים מהכובע. לאחרונה דווח על הצטרפותו של גידי גוב לתכנית, ואף צולם קליפ לרגל חגיגות העשור של התכנית בהשתתפות הכוכבים מהעונות הקודמות.

משה פרץ מסר בתגובה: "אני שמח להצטרף לתכנית שמרגשת אותי מזה 9 שנים, נותנת במה לצעירים וצעירות מוכשרים לבלוט, לזרוח ולהראות את כישרונם. אני כולי ציפייה שבעונה הזו נמצא ביחד כוכב או כוכבת ענקיים שירגשו את כל עם ישראל וישפיעו על המוסיקה הישראלית".

מהפקת כוכב נולד נמסר: "אנו מברכים את משה פרץ על הצטרפותו לתכנית, ומאחלים לכולנו הצלחה בעונה שתחל בקרוב".

וואלה! סלבס ניסתה להתקבל לכוכב נולד, אבל שלחו אותה ל"לרדת בגדול". גם שם אגב אמרו לה שאין לה תקווה.

מה דעתכם על הליהוק? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully