וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב ושירי מימון מדברות על הסכסוך

וואלה! סלבס | יוני פרוים

22.11.2011 / 16:24

נינט טייב ושירי מימון נפגשו על סט הצילומים לקליפ לקראת העונה החדשה של כוכב נולד ודיברו על הסכסוך העתיק ביניהן. הורגש בחסרונו: ישראל בראון. וואלה! סלבס מביאה שלום עולמי

יח"צ - חד פעמי

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

הסכסוך הותיק, שלא לומר בן עשר השנים, בין זוכת כוכב נולד 1 נינט טייב לסגנית שלה שירי מימון, הוא דבר שעוד ילמדו עליו בספרי ההיסטוריה של התרבות הישראלית. אמש (ב'), נפגשו שתי הדיוות באיחוד מרגש בין משתתפי התכנית לדורותיה בכדי לצלם קליפ לשיר האודישנים של העונה העשירית.

למרות מה שכולכם חושבים, השתיים לא הראו שום סימני יריבות. נהפוך הוא, כשנשאלו לפשר הסכסוך ענו השתיים כי הכל הבל הבלים."שום דבר מיוחד או מעניין" אמרה מימון, "זה הרבה תקשורת. היתה תחרות כי היתה תחרות". טייב מצידה, לא האשימה את התקשורת, "לא היה שום דבר, הכל המצאה. אני לא מאשימה את התקשורת. זה הכל אינטרפטציה שלהם".

מי שבלט בהיעדרו היה זוכה כוכב נולד 6, ישראל בראון, שלמרות נסיונות שכנוע של ההפקה, הוא סרב לקחת חלק בצילומים. "חבל מאוד", אמר ג'קו אייזנברג והוסיף "הוא לא יכול להתעלם מהעובדה שהוא זכה. הוא קיבל תמיכה של כל כך הרבה אנשים, קצת לא מגניב שהוא לא פה". מרינה מקסימילאן בלומין, לעומת זאת, אמרה כי היא מכבדת כל בחירה וכי "זה מצב נורא רגיש".

מלבד טייב ומימון הגיעו לקחת חלק באיחוד המרגש גם הראל סקעת והראל מויאל שלא הפסיקו להתחבק, כאילו הסכסוך המדובר ביניהם הוא פרי דימיונים של המעריצים, עידן עמדי, ליבי רן, בועז מעודה, חגית יאסו, יהודה סעדו ועוד.

וואלה! סלבס עדיין תולה פוסטרים של עפרה חזה על הקיר ורבה עם מעריצים של ירדנה ארזי.

רוצים לזכות בכרטיסים לסרט? לחצו כאן

באיזה מחנה אתם: נינט או שירי? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully